kite kawan

15 November 2010

~~saya dan aura warna.

Salam Buat Semua.

Hari nie bangun pukul2 petang. Dah tu tido pukul7............

Sebenarnya tak nak tido langsung sebab tak nak mimpi ngeri semalam berulang lagi.

Mintak-mintak itu cuma mimpi :'(
Pastu bila dah bangun tido. Saya bukan terus pegi mandi tapi saya on laptop. Saya online. Mom kat luar dah bising-bising suh saya bangun. Saya dah bangun 2tahun dah Mom. Janganlah bising-bising =.=

Saya online fesbuk..... Baca-baca status kawan pastu saya main quiz kat fesbuk. Arghh lantaklah quiz ape pon. Semua saya cuba. 

Last-last ada quiz warna auramu hari ini. Entah pape tajuk. Saya cuba dan ini hasilnya.


"Perasaannya mudah berubah (tak betul), penyendiri (betul) dan suka travelling (betul). Jujur namun mudah percaya (betul) dan mendengarkan orang lain (tak jugak.. kekadang la). Sulit menemukan cintanya (tak pasti hahahaha) dan mudah tersesat dalam liku percintaan (hmmmm......), bahkan kadang merasa sakit dengan cintanya (walaupon sakit, saya masih boleh cakap saya bahagia)"

Kaler aqua? Saya tak pernah kenal pon kaler aqua. So bila google. Saya jumpa ini ;)

Comel kaler nie. Konfem raya tahun depan pilih kaler nih. Err sempat ke kita?

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina