kite kawan

19 February 2011

~~kau bahagia umpama happily ever after, aku derita kau tahu?

Salam Buat Semua. 

Arghh entry nie panas sikit! 

Sorryy nak biasakan diri ngan AKU. Aku tak tahu nak luah kat sape sekarang nie. Syukur ada blog. Boleh aku lepas geram kat blog. Aku cuba nak lelap mata tapi tak boleh. Padehal esok, aku keje shift pagi. Selalunya sejak aku keje nie, waktu-waktu macam nie aku dah diulit mimpi dah. Maklum la keje aku tuh nampak je rileks tapi bila dah jumpa katil, semua layu beb! Ok serius, aku ada masalah nih!

Aku kesal sangat ambik tahu pasal dia. Aku cuba nak lupakan dia tapi makin aku lupa, makin aku ingat dia. Susahnya nak buang sesuatu kenangan tuh kan even dah ada orang lain, tetap ada jugak kesan kan?

Hmm aku bukan tak nak tengok kau bahagia tapi lepas aku tengok cara kau senyum macam kau langsung takde rasa bersalah kat aku. Aku rasa macam "Ishh mamat nie.. Teruknya.. Kau bahagia.. Aku kat sini derita ada kau kesah? Ciput je pon ada pernah kau ingat?"

Semoga kau terus bahagia la ek...... Malas aku nak cite banyak-banyak. Kau buat, kau dapat.. Allah itu Maha Adil. 

~sekadar gambar hiasan... abaikan~

Aku terpaksa buat entry nie.. Bila dah buat, lega sikit. Sikit je.. Masih banyak kesan kat hati nie.. Tapi biarlah slow-slow.. Hmm... Entry nie aku akan delete bila aku dah tenang. Selagi aku tak tenang, entry nie akan  terus melekat dalam blog nie. Huk huk :(

ps; Bila la aku nak tenang :'(
Babai!

design with love by Dak Eina