kite kawan

18 August 2011

~~Spontaneous Thursday #11

Salam Buat Semua.


Hey kalau raya je mesti semua nak baru kan?


Blog aku pon tak terkecuali.


Ce cari la ape yang baru. Huahua.


Apa perbezaan antara Wordless Wednesday dengan Spontaneous Thursday? Wordless Wednesday adalah dengan meletakkan satu gambar di dalam entry manakala Spontaneous Thursday adalah satu statement secara spontan.


ps; Rajin benar aku update blog sekarang nie. Huhu.

Babai!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Wanie said...

senag2..header tu baru..hehe..ade lagi ke? satu lagi, lagu raya..yang tu dah perasan sebelum ni lagi..:)

Fathiah Hamim said...

header laaa. hehhe

Anonymous said...

aku x suka perbaharui blog aku..sbb aku ase dh cun giler kot..haha

dak eina said...

@Wanie

hee..pandai wanie teka..a'ah lagu raya dh lme pasang :)


@Fathiah Hamim

yup betul fa :)


@sifu im

huhu.. cun ke?


design with love by Dak Eina