kite kawan

23 January 2012

~~cuti semester bermula.. yeeehaaaaa!

Salam Buat Semua. 

Huhu nampak perubahan tak? Yeayyy blog bertukar lagi. Hihi punya semangat mengedit blog semua aku abaikan. Huahua. Puas hati aku. Aku tak pandai sangat edit. Semua ikut tutorial. Hehek :)

Hoyeahhh cuti dah start. Kejap giler rasa 4bulan study dah abes semester neh. Aku pon selamat sampai umah dah petang Sabtu lepas. Penat giler tapi Alhamdulillah selamat sampai umah. Rindu teramat woi ngan isi kandung umah nie. Tapi aku lagii rindu Mom aku kot. Ngee :)

Cuti sebulan nie aku dah plan macam-macam dah ngan kawan-kawan aku. Hehe. Entah menjadi entah tidak plan tu. Maklum lah, kita nie mampu merancang, Allah SWT yang menentukan. Dalam masa sebulan nie jugak, aku nak kuruskan badan. Actually aku kena cabar. Sekarang aku terima cabaran itu! Tengoklah aku sebulan kemudian ye! Err yang nie pon entah dapat buat ke tak. Sikit-sikit lapar, sikit-sikit kaki pegi dapur -.-

Haa now nak cite pasal paper aku aritu. 2 paper aku tak sanggup nak cakap lebih-lebih. Takut sangat-sangat wei. Takut kena repeat. Siyes aku tak paham konsep, tak paham macam mana nak dapatkan apa yang dia nak dalam soalan. Tapi orang sekeliling aku selalu cakap, yang dah lepas, biarkan lepas. Hmm entah la, tak boleh lelap mata duk fikir 2 paper tu :'(

Tq kat si dia sebab sudi melayan kerenah aku. Sepanjang minggu study, dia lah yang banyak tolong mengajar aku. Kawan-kawan lain banyak jugak menolong aku sebenarnya tapi dia lagi penyabar mengajar. Kekadang aku saje tanya soalan bodoh bagi dia marah. Nie lah untungnya ada boifren satu kos. Nasiblah kau labu :P

Ok lah. nanti aku update lain. Mau blogwalking maa. Opsss Selamat Tahun Baru Cina!! Gong Xi Gong Xi. Kongsi angpau sama lahhhhh! =)

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

✿ Cik Nisa ✿ said...

warhhhh syok yer .

dak eina said...

@✿ Cik Nisa ✿

ape yg syok? boring kot...huhu

najihah sahami said...

haha..bestkan bf satu kelass...hari2 jumpa..makinnn sayang. haha..gedikss plop.

dak eina said...

@najihah sahami

sgt best u..hihi :)


design with love by Dak Eina