kite kawan

14 April 2012

~~sweet jugak aku neh.

Salam Buat Semua. 

Eh aku nie, online dan tengok tv je manjang. Buku baru bukak, tu pon baru tengok tutorial. Haha. Baru jawab soalan no 1. Selebihnya aku pegi lagha kat tempat lain. Haha. Jangan tiru perangai tak berapa nak comel nie ok?

Haa kali nie, aku nak cite pasal ke-sweet-an-nak-mampos aku. Haha. Tak sangka. Sweet jugek aku neh. Haha.

Malam nie, buat header tuk timeline fesbuk aku. Haishh punya lah takde keje budak nie. Bazirkan masa buat benda-benda tu semua. Haha. Tapi yang pasti, dia suka. Huhu. Terharu mak.


 So pada sesiapa yang hubungannya bermula kat fesbuk.. Bak lirik lagu Najwa Latif;

"Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku...."

Boleh la amek header nie.. Cam freebies gitu uolsss. Hee. Sweet jugak part neh.

Ok, nak tido awal. Esok banyak keje nak kena buat dan last day duk umah. Ahad dah nak balik Wang Ulu. Oh!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina