kite kawan

03 August 2012

~~IFTAR : Food Village (Chim Chum)

Salam Buat Semua. 

Sorry sebab lambat update. Hehe. Jom layan gambar kitorang berchim chum bersama. Best best best! Lagi best kalau kita hanya goyang kaki tak payah masak pape. Hehe untung gak jadi orang demam hari tu. Haha. Kawan-kawan tolong masakkan dan hidangkan.. Aku cuma amek bahan-bahan yang aku rasa nak makan. Alahai~ Aku tak boleh kena asap, hidung mula lah berair pastu mata pon sama ikut berair. Balik dari tu, terus selsema teruk :'(

 Penuh meja. Nafsu makan aduyaiiii tapi berjaya habiskan dengan jayanya :P

Muka budak demam alololow :P

Reunion SMTPC 6 orang jew. Hahaha.
 Muhajir, Sue, Diana, Aku, Emie dan Iqbal :)

Kawan baik ku :)

 Dah lama tak jumpa Diana!

Harganya RM19.90 satu kepala. Ambiklah nak makan banyak mana. Jangan membazir sudah! Tak baik tau. Hehe. Haritu ada macam-macam nasi. Nasi kerabu, nasi goreng, mee goreng. Air pulak ada air anggur, air sirap. Tak silap aku, boleh buat ABC style masing-masing. Geng-geng aku tak buat pon ABC tu. Pastu kemudahan ruang solat pon turut disediakan. Eloklah lepas berbuka, boleh pegi solat Maghrib kejap pastu sambung makan balik. Haha!

16hb nie InsyaAllah ada lagi reunion ngan dak SMTPC dulu. Tapi tak tahu lah aku dijemput ke tidak. Hewhewhew. Tak kisah sangat sebab time tu anak-anak sedara aku dah balik. Sayang nak tinggal diorang. Mak Uda yang baik kan aku nie. Eh tak berkaitan dengan entry. Hehehe. Ok cau!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ZEEQA AJIE said...

kat area mana ni ek? saya ni food lover, suka pergi try restoran2 yang ada makanan best. hehe

dak eina said...

@ZEEQA AJIE

nie kt area pengkalan chepa..kelantan :)

Zie Madini said...

yummy! melior tgk...huhuh

dak eina said...

@Zie Madini

hehe bln pose nie..sbr2 :)


design with love by Dak Eina