kite kawan

03 September 2012

~~setahun yang lalu dan laptop baru untuk sem baru.. err perlu ke?

Salam Buat Semua. 

Ehem.. First nak ucapkan selamat mendaftarkan diri untuk semua mahasiswa dan mahasiswi baru tuk Sidang Akademik 2012/2013.. Untuk mahasiswa dan mahasiswi Unimap, selamat datang! Hehe, kalau jumpa Dak Eina, tegur-tegur lah eh.. Leh kenal-kenal.. Auwww akak nie bajet retis lah pulak (>.<)

Setahun yang lepas, time nie ngah otw ke Perlis sebab esoknya (4hb September 2011) daftar kat Unimap. Hee. Mana boleh lupa sebab tu salah satu kenangan manis aku! =)

 Izzat memang suka cium Mak Uda die. Hikhik terasa selalu disayangi giteww :')

Hoi hoi tetiba rasa tak puas lagi guling-guling kat katil sendiri. Minggu depan dah stat guling-guling kat katil hostel.. Guling-guling pon hari minggu je lah. Hikhik.. Haishh cuak sebab subjek sem ni semua berat. Dah nampak dah nak kena struggle kuat giler lah sem ni. Sem lepas dah teruk, sem nie lagi teruk nampaknya. Itulah lumrah seorang student. Pape pon, kena enjoy.. Kalau tak, boleh GILER sebab stress study muahaha! 

Yang penting, jangan study last minute kau! *pesan untuk diri sendiri nih*

Grr kurang dari seminggu, kuliah dah nak start! So, time cam nie lah laptop aku buat hal. Actually dah lama dah buat hal tapi kali nie dah tak sanggup lagi. Nampaknya kali nie memang betul-betul terpaksa curang lah walaupon dah 5tahun bersama aku. Aku bukan apa, laptop lama kan, banyaklah penyakitnya.. Alang-alang baiki, apa kata mak beli laptop baru je terus nyah? Apa kata sayangs semua? Setuju? Haha!

 Salah satu penyakitnya; Rosak LCD

So sekarang nie, aku nak mintak cadangan semua, laptop apa yang sesuai tuk aku student engineering nie pakai. Aku dah survey, bajet pon bukan banyak.. :)

Acer atau Asus?
Processor i3. Okay tak?
i5 n i7 tak kott!!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina