kite kawan

20 June 2014

Dipersimpangan dilema.

Salam Buat Semua. 



Ya Allah... Terlalu banyak nak kena fikir kena hadapi. Demi masa depan aku. Kiri ke kanan. Semua aku nak tuju. Semua aku nak cuba. Semua aku nak genggam. Kalau ada dua insan bernama Dak Eina ni mesti boleh. Tapiiii.... Aku adalah aku. Aku sahaja. Hmmm.. Maybe nak kena buat solat istikharah kali ni. Kan?



Masa semakin suntuk. Keputusan perlu dibuat. Aku tak nak yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. Huhu. Semua dipermudahkan segalanya dariNya. Bila Allah SWT dah katakan Kun Fayakun. Jadilah maka jadilah. Sesungguhnya perancangan dari Allah SWT itu hebat. In Sha Allah semoga dipermudahkan dari awal hingga ke akhir. Amin.

Doakan aku jugak kawan-kawanku... ;)

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina