kite kawan

13 January 2010

.:aku nk yang tu:.


السلام عليكم


 budak pink gem0k

HAHA itu la budak yg merungut buat 7 perkara plek smlm. saje nk tunjuk. giler k0ntroversi katakan. HUHU aku baru jew pegi umah sewa pagi kelmarin. tghari nie aku dh lari balik umah. kalau xpegi p0n xpe. HAHA kalau xpegi. cm ner nk pilih m0dul elektif pulak kn.? oh bercerita pasal pilih modul elektif nie. punye la terkejar2 nk pegi daftar. kne beratur tulis name. pastu ade plak yg xberatur/lintas p0n ade. besh la dpt pilih m0dul 'micr0wave'. aku p0n nk jgk. disebabkan dh terhad. terpakse pilih sistem multimedia. aku nk amek micr0wave bkn hape. senang sket nk sambung study pasni. huh lecturer yg jage tu p0n satu hal. da cuk0p 5org geng2 aku ngn 5 tmpt kos0ng tuk micr0wave tu. tup2. die suh gilir2 tulis name ngn dak laki. sah2 aku xsempat ngan aku. sbb aku d0k belakang sekali. s0 geng aku yg 5org tu berpecah dua. 2org amek sempat amek micr0wave n 3org sekali ngn aku amek sistem multimedia. huh xaci.! xadil.!

sket jew kn barang2 aku.?

inilah barang2 aku. aku bawak sket jew. bawak yg penting2. sumer penting bg aku. HAHA. kalau xmanyak barang. bukan p0mpuan namenye. bet0l k0 tid0k.? HUHU

nota dari dak eina: umah sewa xbesh. sbb dlm bilik aku ade org baru. terkej0t kedudukan katil berbeza. sape pepandai ubah p0n aku xtaw.! sakit aty.! penat taw ubah time nk cuti sem lepas. meng0ng bet0l.




lots of love,

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina