kite kawan

14 January 2010

.:pretty zaza baby face c0ntest:.


السلام عليكم

halu sumer. entry nie pasal c0ntest lg. tp kali nie aku sbg mak uda kepada ank2 buah aku mewakilkan diri j0in contest yg dianjurkan oleh akak ini. HAHA mcm keling dh ayat aku tuh.! argh pape jew la eh.


kalau nk tawu syarat2 die. k0rg bleh klik ini. aku mls nk letak ah. HEHE. kenape aku nk j0in nie eh.? s0bab melibatkan baby. aku kan suke budak. pastu aku pulak mak uda. aku ade anak2 buah. anak2 buah aku c0mel2 taw cm budak dlm banner atas tu jgk. HUHU ;)

aku nk j0in dua2 kateg0ri. boy n girl. ank buah aku kn laki n p0mpuan. aku kn mak uda yg adil. HAHA. baguskan mak uda cm aku nie.? opss.! padehal aku nie giler kuasa :p

aku stat ngan b0y la ea.
 
name: Muhammad Izzat Damien Bin Mohd Samsul
umur: 3tahun pde 20Jan nie :p
jantina: semestinye lelaki

anak buah aku yg sul0ng nie. ank abg aku. die mmg ske sgtt bab2 bergmbr nie. sme la ngn mak uda die. HAHA. nie aku bg satu album sumer gmbr die sengih jew. HUHU. gmbr dr die kecik sampai besar.

scroll down kalau nk tgk la :p




:)
album buah aty aku
 
 

yg aku suke tgk si izzat n kekadang jelez ngan die s0bab die ade bulu mate yg panjang. kalah p0mpuan.! xperlu nk pakai bulu2 mate palsu dh pasni. HAHA

skang tgk si cantek pulak.

name: Nur Alya Qaisara Bt Rozaini
umur: 1tahun 2mggu
jantina: p0mpuan

aku suke tgk gmbr nie. gmbr nie disnap oleh papa die a.k.a my abg ipar. qaisara pulak d0k atas riba akak aku. c0mel kn die. tersengih jew sambil tgk mama die. s0 sweeettt. i likkkkkee.! citer pasal qaisara nie, die p0mpuan ok. tp sbb die b0tak, kekadang org igt die baby b0y. sian die. sampai akak aku p0n naek geram. sedangkan qaisara pakai baju warna pink taw. pink mesti la baby girl kn.? k0rang nk tgk gmbr qaisara x.? ade jgk album tuk die. jgn risau. kn dh ckp aku nie mak uda yg adil. HAHA ;) 

scroll down kalau nk tgk la :p




 :)
si cantek mate besar
 
 
 
 
 
 
 


ngan qaisara p0n aku jelez jgk taw. HAHA. budak kecik nie bermate besar. bukan qaisara jew mate besar. dua2 anak buah aku mate b0sar2 taw.

pesanan kepada akak penganjur: kalau xbole j0in dua2 kateg0ri. sy pilih kateg0ri baby girl jew la ;)

nota dari dak eina: aku memang suke masuk c0ntest. ade masalah.?




 
lots of love,


2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

zaza said...

SALAM..Dah Follow blog akak?? Tepek la kat sidebar blog dik eina..

dak eina said...

hihi xigt plak tepek kt sidebar. ok2 da buat ;)


design with love by Dak Eina