kite kawan

28 January 2010

.:kerana tensi0n:.

salam sumer.

 budak semester akhir ;) 

hey hey hey. update update. aku akan taip selaju yg mungkin tuk entry nie. aku malas on9 lame2. nyakit aty ade la. aku rase cm nk benti la berbl0gging. tp kekadang syg jgk nk benti sbb dh setahun aku men bl0g nie. huhu. setahun bukan kejap 0k. pastu tambah2 aku da last sem nie. mcm malas la nk update. sibuk buat tu. sibuk buat nie. hal tu hal nie. tensi0n giler. nanges p0n ade. tp tula kne bertahan la kn nk dptkan dipl0ma nie. baru diploma dh tensi0n2 cmnie. nnt dh smbung degree xtaw la. mati k0t. hiks

ok la. aku nk update tuk upu pulak. da nk dekat tarikh tutup perm0honan. kne pilih bebet0l. huhu ;)

sebelum tu aku nk tunjuk something. salahkah aku buat ini sumer.?

tensi0n punye pasal.!

haha tensi0n sgt. mls nk study. study p0n xmasuk sbb tensi0n. pastu g men pisau. terkena pulak tgn nie. sakit jgk eh.! huhu. tula sape suh men kn.? tu baru sket. hihi :p

nota dari dak eina: entry berterabur.! aku buntu. tunjukanlah jalan kepada hambaMu ini :(






lots of love,

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

ini blog wirdah said...

same la kita...dak thn akhir jugakk :)

dak eina said...

huhu xsgka kn.? kejap jew ase tup2 da tahun akhir.. ;)


design with love by Dak Eina