kite kawan

25 October 2010

~~hari yang menceriakan! tak kot!

Salam Buat Semua.

Hari nie keje?

Postpone esok pulak. Haih dah penat asyik postpone je. Tension tahu tak. Last last balik umah, lepak kat umah lagi best. Nak pegi menghabiskan duit pon duit ade seposen je. Bila tinggal seposen baru fikir nak berjimat-cermat. Teruk kan perangai saya? Sila jangan kawan dengan saya. Hihi.

Pastu petangnya pulak lepak kat taman permainan, dah lame tak jadi kanak-kanak ribena. Huhu. Pegi bertiga je. Ngan Izzat ngan Kak Ipar. Jom tengok gambar ;)
 *Tetibe oltromen muncul kat belakang. Hihi*
 *Tengok Izzat  sempoi je. Beratnya saya (T_____T) *

Oh teruknya gambar yang naik jongkang-jongkit tuh. Betapa ku cinta padamu beratnya saya. Syukur takde orang jaga, kalau tak, mesti saya kena marah. Kau tuh umur 21 Dak Eina, bukan budak 12tahun ok! Huhu ada saya kesah? ;P

Pastu gerak pegi Pejabat Haiwan [?] kot. Umah saya dekat ngan pejabat tuh. Nak pegi bagi rusa makan. Dah lame saya tak bagi makanan kat rusa nie. Ingatkan dah mati. Hahaha. Izzat tetiap hari datang tempat nie ngan Abah. Budak-budak kan. Saya mase kecik-kecik dulu pon macam tuh jugak. Huhu ;)
 *Rusa-rusa kesayangan saya. Huhu*
*Izzat bagi rusa rumput. Tapi rusa nak makan tangan dia. Hahahaha*
*Meh nak kiss sikit meh. Chup chup chup*

Lepas tension saya kejap fikir pasal keje yang asyik postpone tuh. Malam nie dapat sms dari bos lagi. Suh datang lusa pulak. Kang cari keje lain baru tahu. Haih. Pening kepala haku malam nie. Tension le kalau gini terus. Pegi lusa, suh datang minggu depan pulak, konfem cari keje lain. Titik!

Bagi saya keje please!!!!

Bye!

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina