kite kawan

19 October 2010

~~Black Pepper Spicy Chicken McDeluxe.

Salam Buat Semua.
Hasrat hati nak makan Triple Cheese Burger sebab saya nie hantu cheese. Hmm.. Tapi kan, tak kesampaian pulak. Dah habis kot. Last-last saya pilih Black Pepper Spicy Chicken McDeluxe. Lagipon nie kan limited time punya. Dah la Triple Cheese Burger dah terlepas kan. So, saya pilih yang nie. Best kot. Saya makan sampai habis tau. Kalau tak best, mesti tak habis macam GCB hari tu.

Layan gambar pulak. Malas dah nak cite lebih-lebih.
 *Kotak Spicy Chicken McDeluxe, mana pegi Black Pepper?*
 *Muka sedih, tak ceria langsung*
 *Izzat pulak saya biarkan dia main kat sebelah nie*
*Anak sape nie? Kesian pulak nengoknya. Hahahaha!*
 *Sesekali nak jugak masuk main. Huhu tapi masuk sebab suapkan Izzat, bagi dia air*

Mesti pelik kan takde pon gambar orang yang belanja kitorang. Huhu bukan apa. Dia kan dah bertunang. Tak elok lah bergambar ngan dia. Elak berlaku fitnah. Kena jaga hati pasangan dia dan juga pasangan saya.  So pertemuan nih sekejap saje sebab masing-masing ada hal. Cukup sekadar bertanya khabar, cerita terkini. Dia nak pegi keje, dan saya nak balik tengok tv. Bajet pukul4 petang dah ade kat umah. Huhu. Pape pon, terima kasih sebab belanja kitorang!
*Bib - Izzat - Mak Uda. Kami satu kepala dah sekarang. Pegi mana-mana mesti bersama*

Bye!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Pinky Pixie said...

cehh, ade hati nak men same kat dlm tu.. werrkkk =p

CIK TOM said...

bestnye burger mcD..terliur tgk...

dak eina said...

@Pinky Pixie

best tau msuk dlm tuh...pastu menjerit2 bukan org luar dgr...jd budak kembali..huhu

dak eina said...

@Tomato Gurl's Life

best2... jemputlah pegi mc d ;)


design with love by Dak Eina