kite kawan

07 June 2011

~~penangan cite Nora Elena.

Salam Buat Semua.

Eh eh perasan tak blog aku dah berbunyi balik. Biasa lah aku kan suka on/off lagu. Bila jumpa lagu best je, lagu yang slow mendayu-dayu, lagu yang boleh buat aku cair secairnya, lagu yang boleh aku hafal lirik dia sepantas kilat, lagu yang liriknya kena ngan jiwa aku, lagu yang tak femes tak kesah tapi melodi dia tu perhh leh buat aku tertarik memang aku akan masukkan dalam blog aku. Ye lah sama-sama kita dengar lagu tu. Sama-sama kita nyanyi sambil baca entry, blogwalking. Kan?

Kali nie aku pilih lagu dari cite Nora Elena. Nie kira salah satu lagu tema cite tu la. Best wo. First time dengar lagu nie terus buat aku macam, "Eh tajuk ape lagu nie, nak cari la, nak study la lirik dia". Biasa lah dalam cite kan, lagu nie dia main sikit-sikit je kan. Kalau tak salah, lagu nie main masa Eid marah kat Elena. Tapi kalau salah, jangan marah aku pulak eh. Hihi.

Jom study lirik dia *study lirik lagu? gilerrrr*

Sofaz - Sesuatu Yang Berbeza

Ada sesuatu yang berbeza
Saat ku lihat senyum manis mu
Ada sesuatu yang tak bisa ku ungkapkan
Saat ku bertemu dengan dirimu
Satu keinginan terpendam di hati
Bermain di dalam rahasia cinta ku
Ku berharap tulus cinta ini
Akan jadi kenyataan dalam hidupku
Bukan hanya mimpi dalam tidurku
Semoga tuhan mendengar doa ku
untuk cinta ini
Mungkin ini semua hanyalah perasaan
yang singgah dan pergi meninggalkan ku
Satu keinginan terpendam di hati
Bermain di dalam rahasia cinta ku
Ku berharap tulus cinta ini
Akan jadi kenyataan dalam hidupku
Bukan hanya mimpi dalam tidurku
Semoga tuhan mendengar doa ku
untuk cinta ini.
Aku suka lirik dia. Suka sangat sangat! =)

Penangan cite Nora Elena la nie tu yang blog aku berbunyi tuuu. Huhu. Dah lewat nie, tido dulu.

Babai!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Nur Sulastri said...

nora elina superb ! ;)
goodnight tuan blog.
sweet dreams ! hee~

dak eina said...

@Nur Sulastri

yup betul3~ ok gud nyte jugak! ;)

sarah mohamad said...

best citer nora elena! tak pernah miss 1 episod puun :)

dak eina said...

@sarah mohamad

i baru tgk kt tonton..huhu


design with love by Dak Eina