kite kawan

06 June 2011

~~Nora Elena.

Salam Buat Semua.

~Siti Saleha cantek + Aaron Aziz kacak = terbaek, sesuai~

Best sangat ke cite Nora Elena nih? Aku ketinggalan jauh nie. Kehkeh! Kalau aku tengok pon start pukul 7.30 sebab habiskan dulu cite Cinta Melody. Huhu. Itu pon tengok kejap je sebabnya dah lewat, nak bersiap nak sembahyang Maghrib lagi. Takkan nak habiskan cite sampai pukul 8 pastu baru nak sembahyang kan? Tak baik tau lewatkan solat :)

So memandangkan semua duk kata cite Nora Elena nie best, aku pon amek keputusan tengok cite nie dari awal. Mujur ada Tonton. Boleh tengok episod yang lepas-lepas. Huhu.

Ok layan~~ (^__^)V

Baru episod 2. Kehkeh!

Babai!

16 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

nanie said...

best ke?tak pernah tengok =.=

cikida said...

x penah tgok lgi,,tp sllu dgr org dok cite pasal cite ni.=)

zureen said...

eeeee... zureen pun tak tengok cerita ni.. best ke? haha

syieda said...

syieda nk jugak la tgk cite ni. kat opis asik sebut sai cite ni.. syieda xda tb..hukhuk T__T

enyheartsdiamond said...

eny pun da ketinggalan ni byk ni.. tp tgok iklan dye, mcm best! tp broadband tak laju sangat la nak tonton kat tonton :)

Taufan Bin Ribut said...

<---dah tertinggal banyak episod..=(

Entri terkini : tolong we,aku kene aniaya ngan blogger.

tujukan lagu ni untuk ibu (lagu untuk ibu)

emieysandra said...

bestnye dpt tgk kt tonton, emiey nk tgk gak tp bb lak limit..tgu balik asrama la, leh gune wyarles..huhu^^

penaberkala said...

Agak best
naik semangat nak kahwin,lol

btw, tq singgah bw at my blog
salam kenal

dak eina said...

@nanie

best la jugak lyn 2,3episod nie..huhu ce tgk xcye ;)

dak eina said...

@cikida

try tgk.. best tau!

dak eina said...

@zureen

best!! baru tgk episod 5.. huhu

dak eina said...

@syieda

ape kate syieda tgk kt tonton :)

dak eina said...

@enyheartsdiamond

xpe dear.. tgk slow2~

dak eina said...

@Taufan Bin Ribut

sme la.. tu yg maraton tgk kt tonton nie..

dak eina said...

@emieysandra

nnt tgk tau!! best cite nie..

dak eina said...

@penaberkala

gatai :P


design with love by Dak Eina