kite kawan

20 September 2014

#throwback Dinner PPKSE 2014

Salam Buat Semua. 

Apa kau ingat dekat blog takleh nak throwback? Hahaha. Alkisahnya rindukan kawan-kawan aku yang berada jauh di mata tetapi selalu di hati. Adehh rindu #geng4ketul aku tu. Sabtu depan kitorang konvo InshaAllah. Tak sabarnya la..


#geng4ketul ; Awin, Aku, Pija, Iffa

Semua persiapan konvo dah settle dari awal lagi bermula dengan bayaran konvo, baju yang meletup vogue da vasss tu, kasut pulak Velvet low heels yang gojes dari Zalora, tudung pau yang Ma punya je kehkehkeh dan nanti aku mekap sendiri sajo. Lain la kalau ade nak sponsor aku ni kikiki.

Cite konvo tu benda minggu depan. Haha sekarang aku nk #throwback dinner aritu. First time aku pakai baju kurung peplum. Aku ni kan berisi sikit so agak susah bagi akak ni nak pakai baju jenis camni tapi disebabkan sekarang pon size ade hingga ke 5,6XL gitu so akak berjaya pakai. HAHA.

Size aku ni 38 kalo baju kurung peplum ni. Agak susah part nak sarung baju ni. Terpaksa mintak tolong roomate aku si Iffa tu. Perkara yang sama berlaku bila nak bukak baju kena mintak tolong jugak. Adehhh memang size ni ngam-ngam ngan aku dan macam terketat sikit bahagian lengan. Maklumlah lengan ni kan ada muscle lemak :-D

 
Grey lari terus dari kaler pink aku tuh.

Tema dinner: Flower girl n flower boy. Hah kena sangat ngan baju aku ni sebab aku beli semata-mata memang untuk dinner pon HAHAHA. Ade lah jugak rasa nak kejar title Queen of The Night tapi meleset. Sikit je lagi sebab budak yang dapat title queen tu betul-betul depan aku ahhh perasan je kan. Kalau time kamera tengah zoom kan budak depan aku tunduk kepala memang aku lah dapat. Hehe poyo tak poyo tak? Bak kata kawan aku, ade la terasa aura nak menang tu.. Pon bolehh nyah.

 Tudung bawal aku jadikan shawl tak sangka jadik. Belakang aku tu nama die Iffa dan boleh panggil die Bohemia. HAHA

Sepanjang 3 tahun kat UniMAP, tiap-tiap tahun school aku, PPKSE akan buat dinner camni dan dua kali je aku pegi sebabnya tahun kedua aku cabut lari balik kampung. Hihi so masa first year dan last year je lah aku pegi. Kalau nak tahu masa first year dinner ni kan #geng4ketul ni meletup sangat sebab Pija dapat title Queen of The Night. Perghhh hebat kau! Oleh sebab tu, kalau boleh nak salah sorang dari #geng4ketul dapat title queen ni. Pija pulak ada hal tak boleh datang dinner aritu. Kalau tak mesti dia dapat lagi huhu.

Antara gambar-gambar yang sempat dirakam malam tu. Arghh rindu sangat!


Iffa yang mekapkan akak aritu. Thank you nyah!

Last but not least, one of the best lecturer forever, Dr Mokhzaini Azizan. Muka garang tapi sekali dia gelak bergegar bangunan HAHAHA sorry Dr Mokh ter-mengumpat :-D Tapi Dr Mokh ni sporting habis lah siap belanja aku ngan Iffa time bukak puasa aritu. Maklum la bulan puasa aritu kan duk UniMAP kejap T___T

Dr Mokh dengan gadis-gadis pewittt

Aritu siap berjanji nak selfie nanti konvo mintak die ingat lagi ape yang die janjikan. Haha. Thank you Dr Mokh dan semua lecturer UniMAP yang penah mengajar saya dari tahun satu sampai tahun akhir. Jasa baik Dr, puan, encik, cik semua takkan dapat saya lupakan. Hanya Allah yang dapat membalas jasa baik mengajar mendidik anak bangsa. Tanpa usaha dan pengorbanan mereka, tidak mungkin pelajar mencapai kejayaaan yang cemerlang. Pergh macam bagi ucapan selamat hari guru. Hihi. Semoga berjumpa lagi konvo nanti. InshaAllah.

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina