kite kawan

18 September 2014

Terima kasih Zalora Malaysia.

Salam Buat Semua. 

First time dapat jemputan dari Zalora Malaysia untuk buat artikel pasal kasut sukan New Balance Malaysia. Terima kasih Miss Norain dari pihak Zalora Malaysia. Lepas aku siapkan dan publish entry tu, aku dapat token dari Zalora, aku dapat cash voucher code. Terima kasih sekali lagi sebab dapat la aku beli apa yang aku rasa sesuai dengan aku. Hee.

Memandangkan konvo aku dah dekat, so aku bercadang nak beli kasut baru. Aku ni kalau boleh semua nak baru walaupon kasut dah ada. Kalau nak tahu, kasut yang ada tu sebenarnya aku beli time konvo diploma 3 tahun yang lepas. Konvo kali ni kalau aku pakai kasut tu jugak memang legend habislah kiranya sebab pakai kasut yang sama bila konvo -.-

Order Khamis, Ahad sampai. Okay lah kan. Takde lah lama sangat. Aku puas hati sangat dengan kasut ni. 

Grayscale mode. 

Aku ni saje bagi gambar dalam grayscale mode sebab nak nampak excited. Entry majlis konvo aku akan menjelma jugak. Sabar. Entry tu nanti semua aku buh yang mane aku macam sorokkan sebelum neh. Konvo je pon tapi kenapa aku ni rasa semangat lain macam ek. Perasaan aku sekarang ni kan macam perasaan orang nak kawen. Eh camni ke? Aku belum ada pengalaman hihi hmmm gini lah kiranya macam nak semua perfect! Hah gituuuu ;)

Kasut ni  ada dua kaler. Salah satu kaler takde size aku. So terpaksa pilih yang ni je. Tapi bila match-kan dengan baju aku, memang tiptop. Kalah datin hikhik. I iz tak sabar dah nihhhhhhh!!!

3 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

syufaa said...

Pernah gak beli kasut dr zalora, tp bg dekat org. Hihi. Kasut sendiri taktau nak beli bila. :DD

dak eina said...

@syufaa

boleh cuba beli utk diri syufaa lak nnt..hihi

dak eina said...

@syufaa

boleh cuba beli utk diri syufaa lak nnt..hihi


design with love by Dak Eina