kite kawan

26 February 2010

.:perlukah aku delete bel0g:.


salam sumer.


oh bel0g kuh yg c0mel. kekadang aku terfikir nk delete bel0g nie. tp kekadang bila aku fikir2 balik. aku boleh luah ape saje kt bel0g kalo aku tgh sedih. bukan niat nk jaja citer. tp aku citer benda bet0l. benda yg menyakitkan aty aku. benda yg buat aku sedih. bila aty aku terluka n so on. hurm syg kt bel0g nie pon ade. kalo syg nape nk delete.? tula ayat yg kwn2 aku bg bila aku ckp nk delete bel0g nie. aku syg ko wahai dak eina.bel0g ♥
 
kalo k0rang jd aku. korang delete x belog nie.? belog nie kn boring jew. xbesh langsung kn.? 

nota dari dak eina: tggu sok0ngan n tggu semangat baru dtg dlm diri aku. hihi rest kejap. buat asemen multimedia sambil j0in contest bel0gsh0p ini




lots of love,

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina