kite kawan

18 October 2011

~~yes, aku makin gelap =.='

Salam Buat Semua. 

Tahniah kepada peneka terhebat masa kini....


Takkan tak nampak perbezaan sebelum (minggu ke-2) dan selepas (minggu ke-5)?

Dah sebulan lebih aku duk kat sini, aku perasan yang aku makin gelap la.

Bukan aku je yang perasan, budak-budak lain pon macam tu gak. Nasib la kan. Mula-mula memang macam tu. Dah lama kang, ok la tu. Hihi :P


Psttt.. Pelangi! Ai tak join palapes pon =.='


Nie gambar hari Sabtu lepas. Kena sangat la pakai tudung kuning pulak kan... :-P

Muka stres tunggu bas nak balik kolej :-P

Huhu!

Agak-agak kalau balik Kelantan raya haji nanti, Mom aku cam aku lagi tak aku eh?

Hahaha!

Mengarut! Takkan lah seorang ibu tak kenal anak dia kan?

(◕‿◕)

5 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

laskar pelangi said...

Yeayyyyyy betol! nak adiah..nak adiah....hek3 =D

dah tu asal lak jadi makin rentung kalau tak masuk palapes? ke u tunggu bas bawah panas kot?

shiema sufian said...

intai intai entry ini nampak nama saya :) wooo :) hadiah ade tak ? hehe

Ardini Humaira said...

cepat2 beli safi balqis :D

My MiRa said...

heheh hye dear nak tawu tak petus nak kulit cerah?guna je sabun papaya heehe...

Juliet_iRa~" said...

haha..
memang mengarut je mak xknal anak..
dak eina ni..;p

skang katne?panas kot..


design with love by Dak Eina