kite kawan

30 September 2012

~~bbq yang super duper best!! =)

Salam Buat Semua.

Entry semalam aku ada gitau yang aku nak pegi bbq tu kan? Alhamdulillah berjalan ngan lancar.. Hihi. Tu pon aku and the gang dah pegi lambat..

 1 geng - Iffa, Kim & aku :)

Sorry auww ada masalah sikit, ada yang marah kitorang datang lambat. Tu kitorang tau, kitorang buat tak tahu jek haha. Bila dah sampai, semuanya dah siap. Aku cuma buat part bbq tu je tu pon tak sampai 1 jam. Tolong bakar-bakar kejap pastu terus passing kat budak laki sebab nak masuk solat Maghrib dan bersiap cantik-cantik (cantik keww?)

Nampak aku tak?

Bila dah siap cantik-cantik comey loteyy (muntah), duk dalam umah jek, tak keluar pegi tolong pon. Tunggu dah siap masak. Haha jahat betul. So start lah snap sana sini, ada jugak keje sekurang-kurangnya. Ishh keje ke takde keje tu senget?

Separuh jek, lagi separuh, buat keje.. Hee :D

Ikan bakar.. Aku tak amek pon. Haha!

Bila dah siap bakar-bakar tu, semua berkumpul tuk baca doa pastu kita makan. Part yang ditunggu-tunggu semorang sebab masing-masing tak makan tunggu saat tu. Haha comel sungguh kawan-kawan aku ni.

Suasana malam tadi :')

Ce teka, apa yang kami dapat? Dengan bayaran RM6 je tau. Macam-macam kitorang dapat makan semalam. Bak kata orang, berbaloi-baloi. EH! Memang berbaloi sangat-sangatlah u ols! =)

Menu;
 ketam sekor sorang, ayam bakar 3 ketul sorang, ikan bakar, sosej, 

Kerang pon ada jugak okay!

Tambahan makanan, ada bihun goreng, nasi putih dan sup, sayur-sayur dicelur. Perghh memang best. Sape yang diet semalam memang rugi dan yang tak pegi pon double rugi sebab betul-betul merapatkan silaturrahim.. Itu niat sebenar bbq semalam diadakan. Hehe :P

Macam-macam ragam diorang neh :')
Yang penting, lepas makan budak lelaki amek turn basuh pinggan. Bagus sangat!
:D

See! Sempoi kan dak kelas aku neh. Happy jek. Hope macam ni sampai bila-bila. Huhu.. :) Bila dah siap makan-makan, masa untuk bergambar kenangan, aku pakai kamera cikai jew.. So, memang takde lah gambar tu ngan aku. Ngah tunggu diorang upload kat fb. (nanti update lain gambar tu)

Nie geng lelaki. Semua giler bergambar rupanya tak sangka aku woi!

and

gambar favorito ~ gambar berdua selepas berjaya di-crop HAHA :)

Me n MED (name baghu tak nak Beckham dah boleyy?)

Ramai yang meluat ke? Do i care? Hehehe

Janji happy kan?

Overall semua happy, and dah mintak maaf kat tuan rumah, Yati sebab kitorang datang lambat. Terima kasih banyak-banyak kat keluarga dia yang sponsor tempat. Rumah yang ada halaman yang luas memang sesuai sangat-sangat tuk buat bbq. Selesa, takde yang kurang. Nanti kita buat lagi eh geng! InsyaAllah :)

Settle update blog, start buat assignment. Rabu nie dah kena present. Wish me luck! (^___^)V

Take care. Bubye~

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina