kite kawan

20 December 2014

3 bulan di alam pekerjaan.

Salam Buat Semua. 

Alhamdulillah dah nak masuk 3 bulan dah aku kerja. Hehe. Kontrak 6 bulan. Lagi 3 bulan la aku kena tunggu untuk confirmation. Huhu. Demi sesuap nasi akan aku harungi cabaran dalam kerja ni. Kerja ni biasalah ada stress ada happy. Mula-mula susah jugak nak sesuaikan diri tapi slow-slow kayuh. Alhamdulillah kena dengan jiwa. Huhu semoga aku dapat bertahan kerja di sini.

 
Trust me. I'm an engineer :)

Sekadar update untuk elak blog ni dari bersawang. Kehkehkeh. Till then guys. Bye!

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Najib Ariyan Ali Basha said...

saya doakan anda akan dikonfirmasikan dalam pekerjaan tersebut... kerja rajin2 yer...

Salam kenal dan salam singgah

dak eina said...

@Najib Ariyan terima kasih ;)


design with love by Dak Eina