kite kawan

19 April 2010

.:25 tahun pkb_jubli perak:.

salam sumer.

skang, p0liteknik kOta bharu ngah meraikan 25 tahunnya. ops ulangtahun kelahiran k0t. hihi. xtaw nk ckp ulangtahun ape. hurm ulangtahun kewujudan ker.?? hurm ok jugak tu kn.? kahkahkah macam-macam lah.

skang nie da ade galeri Politeknik Kota Bharu. auww sgh lawa galeri itu ok. aku n the geng (ain n fathihah la seperti biase) xlepaskan peluang pegi usha galeri tuh. opss tp luar galeri jew la. sebab: galeri x dirasmikan lagi oleh dak eina yang bajet h0t tuh VVIP (xtawu pulak sape yang dijemput). isk tp tape laa. kt luar pon kt luar lah. janji b0le men snap2. huhu bagi aku wajib k amek-amek gambar nih =p

memperkenalkan budak cOmel. klik tuk teng0k bel0g die ea.

ok skang aku nk tunjuk album pulak. teng0k la. mane tawu ade yang berkenan. kahkahkah 

 
err xsenon0h bet0l la die nie.
men tunjuk-tunjuk belakang.
tp tape ar slim mlim.
hihi nk jugak tuu....
=p

alol0lOw comel ke.?
kalo comel taip:
AHCOMELEINA ke 42999
opss xde ea.??

yeah nie la curry p0wer puff girls.
bu-ain, bu-tiah n of coz bu-eina.
auuw i likkkkkee.!
=p

bu-tiah n bu-eina.
dua-dua suke posing.
suke snap.
n yg paling fenting.
suke makan.!
hahahaha

bu-ain n bu-eina.
dua-dua bajet h0t.
tambah-tambah si gedik.
ish buruknye muka dak baju purple tuh.
hihi :)

ok ade yang berkenan.? sorry diorang da berpunya ok. 

actually sebelum aku snap-snap nie, aku de pegi seminar. oh seminar tu sgtt besh ok. en budiman nie lah yang bagi ceramah tuh. x kering gusi aku dengar ceramah beliau. ye la asyik melawak jew..... en budiman biasekan diri beliau dengan panggilan abg budiman. melet0p u satu dewan. hihi =p

rugi la sape-sape yang xpegi seminar tuh. hihi

bukan en. budiman jew yang bagi ceramah. en sapani p0n ade bg ceramah jugak. diorang berdua nie bekas pelajar PKB (Politeknik Kota Bharu). 

 glemer k0rang masuk bel0g aku. hahaha

ish macam la aku nie glemer lebih dr diorang. haha bajet h0t jew keje aku nie hah.

ok la sekian dulu. penat taw. buat satu entry nie p0n amek mase 3jam. sakit belakang aku. huh sape suh meniarap buat keje. kahkahkah :)

nk teng0k gambar-gambar laen. add muka buku aku ok :)

nota dari dak eina: layan fb pulak :)



0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina