kite kawan

17 April 2010

.:es0k xde kelas:.

salam sumer.

actually, aku bukan suka pon ngan ape yang aku nk cakap nie. ish da la sebulan lagi kit0rg budak poli akan tempuh final exam. lagi 2minggu (4hb Mei) ade pameran in0vasi dan perbentangan tuk final pr0ject. cett.! 

pastu es0k kit0rg diberitahu oleh ketua kelas yang kit0rg ada seminar keusahawanan pe ntah. yang peliknye kit0rg budak elektronik ok.! bukan budak perdagangan.! ish dasar pedagang bet0l. nk tarik-tarik org pulak dgr taklimat die. huh xsuke i nyah.!

tp kne pegi jugak sebab kedatangan akan diambil. mesti b0ring giler ah. seminar ini diadakan sebab sambutan JUBLI PERAK. confirm, minggu nie banyak kelas batal. tunggu dan lihat jew :( 

aku memang xpuas aty. sebab: ahad adalah hari faveret aku. oh kenape ye aku pilih ahad.? isnin pon aku minat jugak. sebab.?? rahsia..............lah.! auwwww :)

aku minat hari ahad sebab ini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PLC Trainer Kit

aku suke blajar SKA nie. tawu x SKA tu hape.? SKA tu Sistem Kawalan Automatik. huh tetiap ahad, kit0rg akan masuk lab nie. tetiap ahad jugak ade presentation berkumpulan. men benda nie bukan senang. nk kne masukkan mnemonic code yang telah disediakan dlm lab sheet ke dlm console die. kekadang jugak kit0rg kne buat rajah tangga sendiri, pastu cipta mnemonic c0de berdasarkan soalan yang diberi. huh kekadang susa. kekadang senang. kekadang aku bole buat sendiri. kekadang perlukan bantuan kawan. hihi.

d0lu-d0lu aku xpaham pe yang die nk. sampai satu mase, aku pikir belajar benda nie b0san. biase la tuh xpaham kn.? tp........ skang da ok lah. ye la tetiap minggu menghadap benda nie. 

oh es0k terlepas lab nie. ruginya........ :(

ok la sekian saje. sorry la kalau xphm. aku jd keling kejap. kahkahkah hah aku lapar giler vavi nie. bubye.!

nota dari dak eina: xleh jumpa lecturer kesayangan esk :(



2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Mrs. Q! said...

ouh. ari ahad pun ade kelas ke?
poli mmg mcm tu eh.

dak eina said...

sy kn stdy kt kelantan..ahad mmg ari bekerja u~~~


design with love by Dak Eina