kite kawan

11 April 2010

.:aku suka cite nie:.

salam sumer.

 hye.!  Khamis lepas bersamaan 8hb april 2010 kn. seperti biasa ah kalau hujung minggu mesti aku balik umah kt kota bharu. alah k0rang mesti taw la kn skang aku d0k umah sewa kt p0li nie. oh kalau da d0k umah mesti ar aku teng0k tv. teng0k cite pe yang besh. aku ingatkan cite Na O Mei bel0m abes. tup tap tup tap cite tu da abes 5hb bersamaan hari Isnin. ish xsempat jugak nk teng0k ending cite tuh. xpe la aku xkesah sgtt p0n. hihi. my mom p0n ckp xbesh langsung ending dia. actually my mom p0n xtaw tu last epis0de. kahkahkah macam mane bole xtaw ni aku p0n xtaw :)

ok2 cite td abes lagi. tepat kul6.30ptg baek punye dengan amek bantal ape sume landing depan tv. tunggu punye tunggu cite len yang kuar.

cite ADAMAYA

sumber: google

cite nie besh la jugak. ok nk cite sket ape yang aku tawu. walaup0n sempat teng0k satu epis0d. kisah cinta tiga segi antara Lisa Surihani (Maya), Hussein Ruffedge (Adam) dan Faizal Usop (Dani). Adam berkahwin dengan Maya atas pilihan keluarga dan kemudian ‘bersegi’ pula dengan Dani. Kisah cinta pasangan berkahwin muda.

alah cite nie ini ‘didramakan’ dari filem I’m Not Single arahan pierre andre, cuma yang kekal adalah lisa surihani untuk watak maya. watak adam dan dani dalam filem I’m Not Single dipegang oleh farid kamil dan awal ashaari.

kalau la farid kamil dan awal ashaari turut dikekalkan mest lagi besh kn.? auwww i likkkkkee.!

so k0rang jangan lupa teng0k cite besh nie eh. drama Adamaya di TV3 setiap Isnin hingga Khamis pukul 6.30 petang ye…xsabar nak tengok esok, tp aku xteng0k kot. alasan: aku skang d0k umah sewa. budak2 umah sewa aku xsp0rting. time teng0k tv tu lah nk bising situ, bising sini. xbesh ok :)

so terpaksa teng0k online. huh kalau ade :(

tp xpe. janji jalan cite aku da tawu. huhu. tunggu khamis nie je lah. teng0k kt umah lg besh.! :)

oh ye lagu nyanyian DAK EINA DAKMIE masih juga dikekalkan. alah lagu yang terindah tuh :)

sedap giler tuh i cakap u.!

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

huhu aku nk pesan sesuatu kt buah aty pengarang jantung aku yg s0rang tuh. kalau anda baca bel0g sy nie. 

sy nk ckp: abg, sile nyanyi lagu nie nnt kite jumpa.! sy tawu suara anda sedap xsesedap suara sy. tp suara sy p0n sedap jugak la. bukan xsedap langsung kn.?! sy nk dgr eh. plizzzzz..... ;)

nota dari dak eina: xnk la kne kawen paksa =p 


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina