kite kawan

09 April 2010

.:sesuatu yang istimewa:.

salam sumer.

~scheduled p0st~

ok. bertemu lagi kita arini. da lama pulak xhupdate bel0g yang comel nih. kihkihkih. comel ke.? mestila comel kn. sec0mel tuan empunya bel0g. kahkahkah. nk jugggaaakk tuh. menyampah mak nyah kt luar sana. hahahahaha. ok2 da melalut dak eina oi.

oh ye tajuk entry xb0le blah blah n blah lagi sekali. "sesuatu yang istimewa". auuww kedengaran cm best jew. ape yg istimewa.? ape yang sesuatu? n ape yang yang.? apakah.? dusshhh.!

klik tuk tumbesaran :)

ok. 1st nk gitaw yang foll0wer aku da 100 org. time kaseh bangat ye. alah baru 100 da riuh satu kampung. hikhikhik. actually aku berbel0g bukan tuk kumpul follower. tp aku berbel0g tuk mengisi masa lapang aku. aku xde diary. kekadang entry aku tuh berbau sedih. gembira. pahit masam tawar masin n pelbagai lagi.

lagi ape yang istimewa eh.? oh entry yang ke200. hihi. caye x.? cuba kira lah kalo xcaye.

klik tuk tumbesaran :)

2 + 10 + 21 + 9 + 12 + 19 + 22 + 7 + 8 + 12 + 
5 + 16 + 32 + 7 + 7 + 10 
= 199

hah so betul la.... ni entry yang ke200. tahniah kepada aku sebab aku sgtt rajin buat entry. hahaha. rajin menaip jugak. alah padehal orang len bole buat entry 5,6 entry satu hari. aku yang hupdate tetiap minggu bru 200. bole blah ah kn.?


sumber: google

ok skang nk gitaw sal istimewa yang ke3 pulak. hehe tgk ape yang aku go0gle. ' i love you'...

sebab arini kami da masuk bulan yang ke5. baru lagi taw. hahahaha aku tawu dia mesti xperasan. tp xpe. aku xsuh p0n dia igtt. pandai2  sendiri la eh syg ku. huhu :)

klik tuk tumbesaran :)

hah kn da ckp. aku xkira p0n. benda nie yang tunjuk kt aku :)

buat abg: baby syg abg sgtt.

ok la xnk lebih2 cite pasal die. nnt kne marah. huhu =p

 sekian entry istimewa nih. mlm karang update len ea. bubye. muah muah.

nota dari dak eina: si dia xmsg p0n arini. hurm masih menunggu msg n kol dia dgn sabar :)


4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina