kite kawan

31 March 2010

.:aku p0n nak kawen jugak:.

salam sumer.
haha tajuk entry xleh blah. seperti yg dijanjikan. entry kali nie pasal bang nizam aku yg kawen aritu. sbb kesibukan itulah aku xleh nk update belog tuk 2,3minggu tuh. heh 2,3minggu eh.? xtaw la aku berapa minggu da aku xupdate. aku memang xamek kesah p0n. haha

m0del: bang nizam n kak nita
lokasi: umah pengantin perempuan

ok2 aku nk stat cite da nie. dgr lekl0k taw. bang nizam aku nikah 13hb Mac 2010 bersamaan dengan 27 Rabiulawal 1431. hurm dlm kul12 tengahhari camtu abg aku da sah jd suami kepada anita azlina. n ngan aut0matiknye aku dpt kak ipar baru. bertambah sorang lg family aku. huhu

ok tgk gmbr pulaks eh.


abg aku yg terketaq-ketaq... hahahaha

ok lepas jew majlis akad nikah selesai, kit0rg terus berarak la kon0n-kon0nnye. tp xjd p0n sbb hujan turun sgtt lebat ok. abes basah kuyup makcik pakcik semua. haha family aku n aku xbasah ah sbb kit0rg da sampai awal kt umah pengantin p0mpuan. sbb: majlis akad nikah dilakukan di umahnye jew. rasenya xperlu la k0t aku tepek gmbr makcik pakcik yang berarak tu. xnk la diorg femes dlm bel0g nih. haha kejam bangat aku nih :)

hurm lepas makan-makan n memb0ncitkan diri. kit0rg pon gedik-gedikkan diri bergambar ngan pengantin pada aritu. aiy0rk apsal skema nih ayat aku.... hahahahaha

ok layan d0lu gmbr nie. pasni sambung pulaks eh.





mereka semua family aku :)

ok lepas abes sesi bergmbr nie. kit0rg pon bersalaman. da nk balik dh. huhu al0rh benda tu pon nk kne cite ke.? ahahahaha meng0ng xabes-abes la aku nie.

hurm actually da abes da p0n cite nie. buat ape cite lebih-lebih. bang nizam aku tuh bukan artis. hahaha cuk0p la eh. kesimpulannya: majlis belah p0mpuan xmeriah. majlis kt umah aku super duper meriah ok. huhu esk aku cite n upl0ad banyak-banyak sampai k0rg muntah tgk gmbr tu semua. hahahaha

ok la nk pegi makan malam. sekian saje entry kawen nie. penat w0k buat entry nie. 5jam d0k mengadap lappy nih. huh berbaloi-baloi jugak lah. hahahaha :)

nota dari dak eina: maap la aku kuat membebel entah pape dlm entry nie =p





lots of love,

1 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina