kite kawan

30 March 2010

.:bestkan dapat cuti sampai 5hari:.

salam sumer.


ok, es0k aku cuti. bukan aku sorg jew yang cuti. semua org yg d0k Kelantan la. sbb es0k Hari Keputeraan KDYMM Al-Sultan Kelantan. huhu besh sgtt. padehal baru jew lepas cuti sem. da cuti balik. 5hari pulak tu. sepatutnya ade kelas hari khamis nie, pastu kit0rg ejas2 buat kelas ganti n tunda kelas minggu depan. s0, khamis nie ngan aut0matiknya xde kelas. beshnya. bole tid0 puas2. bukan ape. da bape hari aku xcukup tid0 la. aku k0rban mase tid0 aku sbb stdy tuk quiz n test. syukur alhamdulillah berbal0i2 lah penat lelah aku tuh sbb bole jwb dgn baiknya. hihi s0 cuti 5hari ni nk tid0 secukupnya.  

cuti-cuti nie p0n. ade asemen nk kena buat. asemen sistem komunikasi n multimedia. dua2 asemen nie buat dlm kumpulan. tuk asemen sistem komunikasi nie 3org 1kumpulan. soalan giler manyak. tp xpe ah. kit0rg da bahagikan soalan masing2. xperlu risau. sumer kne buat. huhu. n tuk multimedia pulak, 2org dlm kumpulan. aku pilih hazwan tuk asemen kali nie. sbb tggl aku sorg jew dak p0mpuan. modul nie modul elektif. 10org je tuk 1kelas. dlm kelas aku, 3org dak pompuan yg amek modul nie. so tggl aku jew yg kne berpasangan ngan dak laki. ramai2 dak laki, aku pilih hazwan. sbb aku tgk hazwan nie cm rajin jew dr dak2 laki len. hihi sory eh kwn kalo korg bce bel0g aku nie. bukan mengumpat. sekadar mengata jew. huhu tuk 2nd asemen nie, kt0rg kne edit sound gne s0ftware sound forge 9.0. xpe la kali nie, aku edit d0lu mne yang aku taw n selebihnya aku nk suh si hazwan tu pulak yang edit. huhu bagus x idea aku nie? at least de jgk keje si hazwan tu. buat hazwan: hape igtt kalo 1kumpulan ngan aku, ko bleh diam n tgk jew.? uit silap org ah. ngan aku xleh relax2 ok. ape yang aku nk kerjasama dr ko hazwan. tu jew. ok.?

ok la sekarang da kul12 la. rase mengantuk sgtt. nk pegi tid0 la. gudnyte sumer. muah muah. hey rase da lame xletak gmbr bru. arini nk tempek gmbr bru lah. hihi xmalu bet0l ;)


terase hot la gmbr nie. tgk mata la weyh ;p


nota dari dak eina: esk nk update sal kenduri kawen bang nizam la. tggu ye =p








lots of love,

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina