kite kawan

13 April 2011

~~delete blog nie. setuju atau tidak? | takut pada lelaki berusia!

Salam Buat Semua. 

Alahai datang dari mana entah idea nak delete blog nie. Padehal baru je renovate~ Perasan tak blog nie dah lain bebenor? Kui kui kui. Opss sorry sebab lambat buat entry ucapan terima kasih tuk Fyka. Al maklum lah SIBUK *alasan sama je tiap kali update blog, perasan tak? hehe* Dia lah yang design template saya yang baru nie. Lawa tak? Jeles tak? Kalau jeles, pegi lah suh dia buatkan jugak. Harga berpatutan ok. Jangan risau. Anda mampu bayar punya. Hee.. Klik [sini] tuk tempahan. 

Dah laa suh orang edit tetiba rasa nak delete blog nie. Nampak sangat menipu kan? Hee :P

Mana mungkin saya akan delete blog nie. Banyak kenangan kot! Kenangan dan kepahitan sebenarnya tapi takpe lah, hidup perlu diteruskan jua.. Kan? Banyak nak saya ceritakan tapi tak tahu nak cite macam mana. Saya skip-kan cite ok :)

Minggu nie ada kenal ngan seorang lelaki yang agak berusia la. Senang cite, ngan seorang pakcik! Bila ditanya pasal status, dia cakap RAHSIA. Bongok betul. Memang syak dia dah kawen ah. Pastu hari nie (Selasa) dia call saya dan cakap nak bagi saya bunga. Giler menggigil ok! Baru kenal beberapa hari dah nak bagi bunga. Giler ke itu orang? Terus call seorang kenalan rapat yang saya anggap dia macam abang saya sendiri. Dia la yang datang selamatkan saya. Alhamdulillah, takde dah gangguan dari pakcik tuh bila kawan saya cakap ngan dia supaya jangan ganggu saya lagi.

Umur dah baya kakak dan abang saya malah lagi tua dari diorang, mustahil tak kawen lagi kan? Bila ingat balik, kenapa saya yang kena dugaan macam nie. Di uji sampai macam nie sekali. Berkenalan dengan orang tua =.=' Mana tahu dia suami orang kan? Nanti tak pasal-pasal kena tuduh perampas laki orang. Oh tidak! 

Hmm menyesal sangat bagi dia nombor tepon sebab percaya yang dia nak bagi saya keje yang dapat gaji lebih sikit dari saya dapat sekarang tapi tu lah 2 in 1 rupanya~

Katanya saya matang bila bercakap. Haruslah cakap sopan sikit sebabnya hormat kat orang tua. Dah nampak dia tua kan. Kalau ngan orang muda, lain ah sikit. Ada sifat malu-malu kerbau. Ye tak? Tapi ada gak belasah je takde malu-malu. Terlebih tak tahu malu ada jugak. Hahahaha. Tengok keadaan ah. Kalau laki tuh jenis giler-giler, makin giler ah saya nie bila bercakap. Maklum lah, orang nie banyak ragam perangainya. Ye tak?

Tak boleh blah betul bila pakcik tu cakap saya matang. Matang ke muka Dak Eina nie? Latest ok gambar nie.

 ~gambar macam budak main pondok-pondok je kan?~

Btw, nak tahu tak kenapa saya panggil dia dengan panggilan pakcik? Dia dah 36 tahun ok! 14 tahun beza! Haishhhh~ Macam pakcik ngan anak sedara je! Siyes fobia nak kasi nombor tepon kat orang tua.  Orang muda boleh je. Hahaha. Tapi tak boleh percaya semua tuh. Cakap single. Single taik kucing! Ok Dak Eina dah start marah nie. 

Babai!

10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

Unknown said...

Hahaha...sabar la Dak Eina oih...

Pinky Pixie said...

36 tahun tu muda la! belom lagi 46 taon ke 56 taon ke.. kehkeh~

amira faqihah said...

hee ,,,menakotkan

Fyka said...

ishhhhh tekejut chek taw...
huhuhu,ur welcome syg...
nk ckp ni,pic eina kt atas ni comel n nmpak alalalalala cuteee.

perindu setia said...

huish..menyeramkan..huhu kalau boleh jangan la layan..buatnye bini dia baling periuk kat u kang..xpasal2 benjol dahi..kalo benjol je xpe, kalau mereng?ha..

dak eina said...

@Khairil

dh abes sbr.. :P

dak eina said...

@Pinky Pixie

sy xnk.. sy bg kt awk k yt! hahaha!

dak eina said...

@twinkle twinkle

sgt menakotkan! grrr

dak eina said...

@Fyka

ye ke.. thnx fyka :))

dak eina said...

@cHeQ_hAnYLL

kalo mereng? xde dh la owner blog nie.. dh masok hospital bahagia dh la.. hahaha


design with love by Dak Eina