kite kawan

13 February 2012

~~cupcake coklat kukus.

Salam Buat Semua. 

Pagi semalam punya sengal boring tahap cipan, aku masuk dapur, aku pegi buat cupcake. Ketung ketang duk sorang-sorang kat dapur, buat keje sampai berpeluh, siap bergaduh ngan Beckham lagi sebab tinggal dia kesunyian katanya lah kan, last-last berjaya jugak menyiapkan 50++ cupcake coklat kukus. Pukul 3 pagi baru siap semuanya..

Hasilnya!


Ada yang membesar ngan sihat, ada yang buruk rupanya. Tapi.... "Rupa bentuk tak penting kan, tetap masuk perut....." kata kawan aku. Huhu. Apa yang penting? Kerjasama! SEDAP atau tidak. Ye dak?

Rata-rata komen (kawan aku la yang biase jadi mangsa aku tuk merasa kek yang aku buat), Alhamdulillah, semuanya membuatkan den rasa nak masuk masterchef pasni. Haha! Tipu je la.. Aku rasa, lagi semangat nak buat lain.



Alololow ikhlas ke tidak budak dua orang neh? Mintak-mintak ikhlas la ye.. Thanks! Nanti aku buat lagi ye =)

So sape-sape nak cuba buat cupcake nie, boleh lah ke blog Cik Tom. Klik sini kalau mahu. Cuba jangan tak cuba! (",)

Result exam dah kuar, pape pon kena bersyukur. Alhamdulillah..... Next sem, usaha lagi dan lagi. Jangan cepat mengalah! Btw tahniah pade yang dapat dean list! Cekang ah (^__^)

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina