kite kawan

28 June 2012

~~EURO 2012. Sokong Spain!

Salam Buat Semua. 

Kononnye semalam nak teman ehem-ehem tengok bola. Walaupon jauh, sms kan boleh. Teman via sms je la. Huhu. Dulu dia pernah cakap sebelum cuti sem, "Nanti u kena teman i tengok bola". Aku nie dengan konfidennya jawab, "BAIKLAH!!" Alih-alih game dah nak habis nie baru nak teman dia tengok bola. Kasi semangat sikit kat dia. Semua game dia tengok, esok ada paper pon dia turun tengok gak kat kedai bawah. Aishh biase la tu lelaki. Tapi ada jugak lelaki tak suka tengok bola kan?

Pagi tadi game Spain vs Portugal. Mestilah aku sokong Spain. Tetibe je minat Spain. Pemain Spain tu sorang pon aku tak kenal. Lainlah Portugal kenal gak Ronaldo. Tapi pagi tadi dah kenal dah sikit pemain Spain. Antaranya; Silva, Casillas, Torres dan Fabregas.

Mula-mula semangatlah duk men sms. Tapi 30minit lepas tu, aku mengantuk giler. Aku tahan mata aku sampai first half. Lepas tu aku masuk tido. Semua pasal game tadi dia update kat aku. Bangun tido tengok sms dia, "Akhirnye... Spain menang penalti 4-2".

Dia cakap, game pagi tadi game paling best.. Best kat mana entah :P

 Peminat tegar Spain.

Yeayyyy!! Euro 2012 dah nak habis!!! Eh tetiba aku happy :P

ps; Tetiba rasa nak beli jersi Spain gak.

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

.nad. said...

ahem-ahemmmmmmmmmmmmm~~~

ada klantan ke? jom lepak.. hehehe..

dak eina said...

@NadiaShafiqa

yeww ade klate lani..jom la k.nad... eina bereh jah =)


design with love by Dak Eina