kite kawan

09 August 2013

~~gambar raya saya hikhik ;)

Salam Buat Semua.



Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf zahir dan batin. Dengan ini, saya pemilik blog ini ingin memohon maaf atas kesalahan saya andai pernah terkasar bahasa, tersalah bicara semasa penulisan saya mahupun bertindak melulu sehingga mengguris perasaan semua orang yang membaca blog ini. Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah SWT dan yang kurang itu datangnya dari diri saya sendiri :)

Gambar yang sempat diambil semalam. Happy dengan sepupu-sepupu. Takde family potrait pon sebab ahli keluarga tak cukup. 3beradik je ada.. Lagi 3beradik beraya dengan keluarga mertua diorang dan ada yang kena kerja.. Sedih :(


Otw pegi rumah Tok Ngoh ;)

Inilah Tok Ngoh kami.. Ni je atok yang tinggal skang ni :)

Kami.. Fatin, aku, Ain dan Effa

Sepupu yang paling rapat :)

Kalau semalam biru, arini hijau, esok kalerful. Hikhik. Selamat Hari Raya Aidilfitri! Bye~

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina