kite kawan

29 May 2010

~~aku yang melampau.


salam sumer.

ish sakitnye aty aku neng0k si raka dlm cite cahaya nie. bole pulaks die halau si cahaya cm tuh. ish dul0dul0 bukan main sayang. main pelokpel0k bagai. skang da clash main t0lakt0lak. aku ase nk tampartampar jew ngan raka nie. uit.! tetibe emo kn. actually aku ngah teng0k ulangan cite cahaya. tengok malam lah arini. bukan ape. aku kan otw datang kuantan ptg td. sampai kuantan p0n kul4. ngamngam ngah cte da abes. s0 aku teng0k ulangan malam.! oh ye sebelum tu saksikan cahaya di ASTRO Prima kul3.00-4.00ptg. ulangan malam kul11.30-12.30tgh mlm. sempat lagi tuuu (eh pr0mote bagai nk rak nie apsal ea)

da mengarut sampai ke cite cahaya pulaks. cite nie aku buat entry len eh. nie aku nk cite keterlampauan aku. selalunya aku xmacam nie. macam nie tu macam mane ye. aku nk bercerita mengenai 'percutian' aku. opss bole dikatakan bercuti jugaks lah datang ke kuantan nie. 

 1 ---> beg 


ok aku mulakan ngan beg pakaian aku. penuh aku isi. eh ngade bet0l. baju nk bawak sampai berbelasbelas helai. bajet xnk pakai baju berulang kali. macam lah xleh nk cuci n pakai balik kn. tudung p0n same. kalo bole nk bawak tudung ngan sepasang ngan warna baju. eh eh kau hengat kau tuh artis ka dak eina. nk melet0p jew kejenye. haha bile fikirfikir balik, buat ape pakai tudung col0urful bagai nie. cm ngade plus plus gedik p0n ad0. so, aku bawakkan tudung hitam, pink n oren. yang laenlaen, aku tambah masukkan shawl. auuuww bikin h0t tuuuu.!~

2 ---> mekap


cewahhh sejak bile dong guwe bijak pintar bijaksana bermain mekapmekap nih ye. opss bukanlah mekap pe p0n. bedak sket, eyeliner. pastu de lah eye shad0w. maskara n0n ado sebab xgheti pakai.! hahaha xtahannye satu bekas penuh aku bawak. ish xpernah p0n bawak dala bekas bagai nih. bajet artis lagik.! hahahaha 

3 ---> kasut


kalo korang nk tawu. aku bawak kasut, wedges n kasut sukan (s0ry kasut sukan n kasut satu lagi xsempat nk snap lah) kasut tuk jenjalan. nyesal pulaks xbawak sandal. sakit kaki kuh ngan kasut tuh.! huh wedges pulaks tuk kenduri kawen sepupu aku. khas ok. hah yang paling ng0k ngeks nye aku adalah aku bawak kasut sukan sekali. hahaha ngan kasut sukan aku angkut. sebab bang c0 lah yang suh bawak. aritu aku ade gitaw kak ipar aku tuh yang aku nk suh die bawakkan aku pegi kt tempat diorang jogging. huhu aku jelez d0wh ngan budak ensem kesayangan ramai nih. g j0gging tp manyak p0sing dr berjogging. kahkahkah die sorang budak yg bercitacita nk jd ultraman k0t.! tengok saje aksinye..... :))

budak ensem kesayangan ramai :))

 huhu comel kn.? teng0k lah mak uda die pulaks eh tetibe tempek jugaks gambar budak ensem tuh. sile jangan jelez ye sumer. kahkahkah =p

4 ---> aku sendiri (nk jugaks tuuuuu)


wah makin hot anak dara Puzizer yg sorang nie. huhu itu jew tuk arini dari bilik berita tv17. es0k aku nk g jenjalan lagi. mesti g j0gging. yuho0.! kurangkan lemaklemak di badan nie... xsuke lemak.! kahkahkah ok sekian.

bubye.!

nota dari dak eina: cuticuti malaysia sgtt besh.! selamat bercuti buat aku.! :))


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina