kite kawan

19 May 2010

~~yes. arini da bole tidur atas katil.

salam sumer. 

ye. benar seperti ape tajuk entry. malam nie aku da bole naek tidur atas katil. 3,4 malam nie asyik tidur merata jew. uit bukan tepi jalan ke hape. sile jangan salah paham eh. huhu

nk teng0k tak tempat tidur aku.? 

dasyat taw. jangan kaget pulaks eh. hahaha. jeng jeng jeng.

teka lah kt mana nie. agaga

ok nk tunjuk yang bet0lbet0l da. jangan marah.

hahaha dasyat tak.? dasyat tak.?

seperti yang anda teng0k. model itu sedang membace n0ta. huhu selepas itu model kelihatan tidak sedarkan diri. 

kerana. jeng jeng jeng sekali lagi......

hahaha :))

m0del itu mengantuk. kahkahkah. baek aku mengaku. aku manyak tid0 dari study. huhu sile beri tepukan kat kawankawan aku. di0rang study. tak tidur taw. suspect respect ah kt diorang.!

eh eh tersasar pulaks. meh nk tunjuk tempat tidur aku selama 3,4 hari nie.

kt meja study jew p0n. 

senang jew. rapatkan dua kerusi. amek dua bijik bantal. tambah satu bantal vel0k bucuk tuh. baring. n tidur zzzZzzZzzz... hahaha eh bukan tidur. baringbaring sambil study ok. huhu kekadang voley terlelap jugak nyah oi. ye la m0dul datakom 100% benda menghafal j0. huhu tp alhamdulillah. aku voley jawab paper nie pg td :))

sile tepuk tangan sumer. huhuhu =p

ok lah. da kul10 malam. nk kuar makan angin kt depan p0li kejap. huhu jom j0getj0get. kahkahkah :))

bubye. mlam nie nk aktif depan lappy lagi. ym j0m. huhu

nota dari dak eina: seminggu jew lagi. sabau dak eina :)


6 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

amar haziq said...

kalah orang lelaki..haha

jenguk2 lah blog saya k;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

Miss Izah Mohamed said...

salam..
biasela tu time xzm..
mmg beterabur.. eehee

tmpt tdur pon leh ilang.. adoiyai

ardinihumaira said...

hehe.. nape tak tdo atas katil je.. dni siap study atas katil :)

dak eina said...

amar haziq: hhuhu biase ah tu mggu study kn. ok2 nnt sy jenguk ok ;)

dak eina said...

Miss Izah Mohamed: huhu tawu tape.

dak eina said...

dini: eina kalo stdy ats katil knfem stad0. bukannnye study :p


design with love by Dak Eina