kite kawan

04 May 2010

~~xsabar nk habiskan final exam.

salam sumer.

huhu aku da xsabar nk abeskan final nie. tiap kali aku ckp nk cepatkan bulan6. kawankawan aku mesti marah. aik masalah bet0l lah diorg nie. aku bukan hape. aku da xnk duk umah sewa nie. xbesh langsung. um0 jew 20++.. tp perangai cm budakbudak 2taun. ish maen s0undsound kt belakang pulak. kalo berani, s0und ah depandepan. huh menyampah i nyah.! xp0n kite lawan terus........ kahkahkah.!

 sumber: google

percepatkanlah exam.... jadual exam aku, sile teng0k entry nie

abes cite tu. sekian.!

psst.! 

td kn........................ aku kn...................... teng0k sendiri lah senang.! huhu

tyme nie, budakbudak laki kelas aku pggl aku ikan duyung..... hahahaha

aku ade terlibat tuk pameran pr0jek & inovasi. bukan aku s0rang lah weyh =p sume budakbudak DKE (dipl0ma kejuruteraan elektr0nik) semester 6. huhu 

SOLAR BACK UP LAMP by Malina, Faiz n Muhaimin

pr0jek kumpulan aku S0LAR BACK UP LAMP. oh dukacitanye aku nk gtaw yg pr0jek kumpulan aku xmenjadi. sedih giler ah. mungkin sebab litar. tp xpe..... bukan pr0jek aku jek xmenjadi. pr0jek budak laen p0n ade jugak cm nie. huhu maklum lah kami budak baru belajar. kekadang ade lah silap sini n sana. tp aku, faiz n muhaimin da cuk0p berpuas aty ngan pr0jek nie.

faiz n muhaimin ilang kejap tyme nie :)

sedikit objektif tuk projek aku.

1. bertujuan untuk memberi kesenangan kepada pengguna sekiranya bekalan elektrik terputus.
2. untuk menjimatkan kos elektrik, ini kerana penggunaannya adalah melibatkan penggunaan tenaga solar.
3. mesra pengguna kerana tidak menghasilkan sebarang pencemaran.
4. untuk membuka mata masyarakat tentang kepentingan dan kelebihan tenaga solar, ditambah pula dengan keadaan cuaca di negara kita yang panas.
syukur sebab s0alansoalan yg dikemukan oleh panel p0n, kami boleh jawab dengan baek. alhamdulillah :)

sekarang mase tuk buat rep0rt pr0jek pulak. mggu depan da nk kne submit.  

nota dari dak eina: akhirnye selesai. gumbira xterkata.! =p


design with love by Dak Eina