kite kawan

04 May 2010

~~relakan kepergianku.

salam sumer.

di saat org laen busy menyiapkan pr0jek saat akhir nie, aku pulak sedang bersedih dengan diri aku sendiri. malasnye nk cite tp aku terpaksa cite jugak. aku rase tenang kalo aku cite kt sini.! ape yang diidamkan semuanya berlalu pergi.  insan yang aku syg p0n da pergi. saatsaat aku perlukan die. die pulak yg tinggalkan aku. mungkin benar salah aku jugak. oh ye memang salah aku. aku xpandai jage aty die. die jugak xleh jage aty aku. actually die jage aty aku tp aku xhargai die. aku memang tertekan sgtt. aku memang xleh nk layan die. aku tertekan ngan fyp. aku xtaw nk k0ngsi ngan sape. tetiap hari aku nanges agar Allah S.W.T bg aku petunjuk ape yg terbaek tuk hubungan aku ngan die. akhirnye nie yg terbaek tuk kami. lagip0n hubungan cinta kami cinta jarak jauh. jarang jumpe, jarang contact jugak. oh.! aku xmampu nk hadapi sume nie......... :(

ok lah. layan lagu sedih nie. sesuai sgtt ngan aku.

Ku tak pernah merasa
Gundah di hatiku, ketika denganmu
Saat kau, kau belai rambutku
Kau temani aku, kau basuh lukaku
Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Sadarkah kini ku tak rela
Imanku telah sirna
Mimpiku tak nyata
Kini semua berlalu
Karena engkau tak memilihku
Salahkah aku mencintaimu
Walau ku tahu ku tak di hatimu
Egokah aku memilikimu
Walau ku tahu kau tak memilihku
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu
Ku harap Tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu

entry nie aku xhirau dh.! hahaha. dh aku sedang bersedih :(

terakhir :(

ok lah aku nk pegi study litar tuk present pr0jek es0k. mudahmudahan lepas....... amin. (saat entry nie dipublish, aku da selesai present pr0jek)

buat yg berkenaan: kte taw awk bace bel0g kte. maafkan kte. ini yg terbaek kn tuk hubungan kte. 



nota dari dak eina: eg0kah aku??????

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina