kite kawan

06 May 2010

~~selamat hari tua abe.

salam sumer.

special entry tuk abg angkat aku. senang cite aku just pggl die abe n die pggl aku eina @ adik :) die lah pendengar setia masalah aku. kit0rg selalu share masalah masingmasing. xkesah la. ngah sedih ke. ngah gembira ke. mahup0n ngah stres..... :(

actually arini 6hb Mei. besday abe aku tuh. yg ke-22taun. huhu abe da tua lah. da bole kawen :)

semalam msg die tepat kul12 tuk wish besday die. aku ckp die da tua. tp die ckp die tu baby b0y. ish bukan baby b0y la abe. tp...... papa b0y da um0 cm die. hahaha =p

aku kenal abe aku nie mse aku f0rm5 kt teknik lg. lame daa kami kontek. via f0n n ym. stat taun 2006 tapi taun 2009 bru kami jumpe. tu p0n sebab aku buat pektikal kt husm n die jugak selalu ulang alik g hospital sbb tertentu. ade lah sebab ape. secret0 de am0r =p

haa nk kenal x ngan abe aku.? die sgtt encem ok. hakhakhak. kalo abe aku bce bel0g aku nie malu giler ah weyh ;)

nazir.. cll him J
 
huhu ensem kn beliau.? 1st pic mase men tukar2 gmbr ngan die. huhu. mase nie die putih. skang da itam........! hahaha

abe da itam lah :)

hahaha carik pasal nie. curik gmbr atas nie dlm fb abe... huhu maap eh kalo abe bace bel0g eina nie :P

ok la buat abe: hepi besday yg ke22. selamat ari tua ye abe. sem0ga pjg um0 n dimurahkan rezeki. abe akan tetap jd abe eina sampai kapan p0n. huhu :)

sekian. bye.!

nota dari dak eina: trademark abe ---> abe mung key nie :)


0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina