kite kawan

27 January 2012

~~beg yang hari tu pon belum kemas lagi.. pemalas betul!

Salam Buat Semua.

Haha tajuk kemain panjang, tak tahu nak letak tajuk ape. Hentam saje lah labuuu :)

Ok, hari dah hari Jumaat kan?? Hoyeahh malam nanti aku pegi kL ngan Mom kesayangan aku. Mana-mana aku pegi mesti berdua ngan dia. Kan berdua lebih baik. Bukan nak cakap ada Abah jadi tak baik. Bukan. Abah kan lebih suka jaga umah. Lagi pulak, kat umah, ada adik aku. Adik aku suka duk umah, sangat susah tau nak ajak dia jalan-jalan. So, Abah, jagalah adik.. Aku pulak bergumbira ngan Mom... :')

Kekekeke giler buruk punya gelak.

Kalau nak tahu, beg baju yang aku balik Sabtu lepas tu, aku belum kemas sepenuhnya lagi. Ish ish ish pemalas sungguh an? Hakhak. Beg aku tu penuh ngan baju-baju yang aku tak pakai kat Perlis sana. Buat apa penuhkan loker ngan baju yang tak pakaikan? Buat berat beg je. Dah la umah aku atas sekali. Hari tu masa nak simpan barang dalam stor, kemain lagi duk tarik beg yang besar tu. Masa mula-mula datang dulu takpe la si abang aku yang gagah perkasa tolong angkat. Lepas nie? Aku sendiri lah weyh! :'(

Pengajaran; Bawak baju yang betul-betul nak pakai je. Tak nak pakai, tak payah bawak sebab nanti nak kena kosongkan bilik. Pindah sana sini. Berat-berat kang merungut. Ok, sebelum tarik muncung panjang, sila beringat ye.

 Kolej Kediaman Tun Fatimah, Wang Ulu.

Pastu sekarang nak kemas lain pulak sebab nak pegi kL. Oh aku pegi umah akak aku kat Kota Damansara. Beg belum siap kemas lagi neh tapi pagi tadi sempat berdating ngan Sue. Hehe. Dah lama tak jumpa dia. 1hb Feb nie dia dah start kursus kat N9. Lupa pulak nama tempat dia ape. Pape pon selamat menjalani kursus.. Mana tahu dapat keje lepas nie. Kursus tu enam bulan pastu kena interview untuk keje lak. Ish aku nak cakap lebih-lebih pon takleh, kurang paham apa yang dia cite kat aku tadi. Kekeke.

Sue, sori tak sempat nak amek gambar mu :)

Ok lah, aku nak cau luh. Nak pegi sambung kemas barang-barang aku. Aku dah tak sabar nak pegi jumpa Yaya! Satu-satunya anak sedara aku yang comel. Errr yang lagi dua orang budak lelaki (anak abang aku), Izzat ngan Syahmi pon comel gak. Hee lelaki tak comel tapi ensem. Ok dah mengarut dah aku nie. Cau cincau. Arghhhh nak air cincau. Tetibe. Ok last! Bye :)

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

♥ Cik Zack's ♥ said...

tggi nyaaaaa ! ade lif tak tu ? huhu kalau x mau kurus. ye dak ?

happy holiday :)))

Yatie Musa said...

bestnye dia bjalan jek. kita jugak kne dok uma. mencik yuuu.

Pupel Liyana said...

TINGKAT 5? Semputttttttttttttt

dak eina said...

@♥ Cik Zack's ♥ ; takde lif la cik zack.. tp xkurus2 gak =.=

@yatie Musa ; xpe... len kli turn awk lak berjalan ye dak?

@Pupel Liyana ; tetiap hari semput. kalo tertinggal brg je mesti suh kwn campak ke bwh..sedih btul =.=


design with love by Dak Eina