kite kawan

30 April 2010

.:aku nk mintak cuti lah.!!!:.

salam sumer.

sory la lame da aku xupdate bel0g. biase lah aku kn budak final year. mesti lah membizikan diri dgn fyp. oh ye aku buat pr0jek solar back up lamp jew p0n. sempat lagi tuh gtaw. gatai =p

actually entry kali nie aku nk gtaw yg aku nk st0p berblogging k0jap. cz nk tumpukan perhatian tuk fyp n final exam. fyp presentation 4hb Mei nie dh. takuttttt tuuuu..... final exam pulak stat 18hb May sampai 26hb May. 

nie ade aku letak sekali ngn jadual die.

klik tuk pembesaran berganda :)

4 paper jew sem nih. xmacam sem lepaslepas. budakbudak len ade yg amek 5 paper sebab modul elektif diorg de final. modul elektif yang aku amek xde final. huhu. actually modul xde final lebih susah nk target A taw. kekadang nyesal p0n ade amek modul elektif yang aku amek nie. xleh gtaw la modul ape. hahahaha

xsabar nk abeskan semester nih :)

ok la aku malas nk on9 lamelame. 27hb Mei akan ade lah entry bawu. oh ye.... doakan kejayaan aku tuk presentation fyp n final exam aku.

berehat sebentar dgn bel0g comel nie. fb tetap on ok. hahahaha :)

nota dari dak eina: berhenti bercintan cintun jugak. maapkan aku buah aty :(



2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

fmunyraz said...

boleh ke sto cintan cintun??
mcm x caye je..ehehe:P

dak eina said...

bole jew...

aku mmg d0wn sgt2..

sedih ngn hal nie..

aku terpakse lepas die :(


design with love by Dak Eina