kite kawan

09 June 2010

~~bila ultraman mula mengganas.


salam sumer.

semalam bukan maen lagi cakap last entry kon0n. tup tap arini aku da kembali menaip entry baru. huhu. aku xnk bebel manyak. nih biaq gambar menceritakan segalanya. aku suka ultraman. huhu macam laki pulak aku nie. errr xde lah, aku xsuka ultraman p0n. izzat yang suka. meh usha izzat ngan ultraman die.


inilah ultraman. hahaha. ultraman kesayangan aku. tetiap hari mesti ade jew raksasa yang die kena lawan. raksasa itu mestilah aku. eh eh x. abg aku lah a.k.a daddy die. hahaha. macam-macam dua beranak nie.

 

nie adalah sebahagian daripada koleksi ultraman yang izzat nie ada. ultraman bapak manyak. raksasa 3,4 ekor jew. haha raksasa ade p0n sebab 5 ultraman, dapatlah seekor. kekadang je ade. kebanyakan beli ultraman xde p0n raksasa itu.


bukan maen lagi die suh aku susun ultraman-ultraman die. die ingat aku bibik ke hape. huhu. sebab die salah satu kesayangan aku. aku p0n susun lah (untung izzat ade mak uda baek). salah susun kena marah. ade ke pat0t. nk jew aku gigit die. bel0m sempat aku gigit die, aku dulu yang kena gigit (selalu macam tu. sedih taw).

 

bila datangnye raksasa comel. abeslah susunan ultraman-ultraman itu. hahahaha *gelak jahat


hah kn da cakap. abes musnah. raksasa comel menang. jarang raksasa menang dalam cite ultraman kan kan akn.? hahahaha *gelak jahat lagi

gelak jahat xlama sebab raksasa comel itu kena gigit oleh ultraman (izzat). sakit taw. makin aku meraung kesakitan. makin kuat die gigit sambil tu die gelak. suka ye gelakkan aku. sekali aku marah, pandai pulak die merajuk. ish padehal aku marah-marah syg jew p0n. haih nk kena bet0l lah dak izzat nie.


pemilik ultraman. muhammad izzat damien.


izzat da pandai malu-malu tuk amek gambar. siap tutup ngan ultraman bagai. ish tunjuk jew lah muka tuu.. malu kon0n. geram bet0l.!


 teng0k.!!! manyak kn k0leksi ultraman die. yang bag0snye si izzat nie. die xbeli ultraman yang sama. sumer len. ade macam-macam. kecil, besar, kurus, gem0k, bor0i, buncit. ee c0mel lah. da berapa ratus duit parents die abes tuk beli ultraman nie. huhu ;)

aku: nanti mak uda da kerja, mak uda beli ultraman manyak-manyak tuk izzat eh.

izzat: ok. beli manyak taw.!!

aku: ye.!

sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina