kite kawan

18 June 2010

~~ok aku mengaku. aku cinta kamu d0ng.

salam sumer.

hye terima kasih buat sumer. sebab entry nie, ade yang sampai tawarkan diri nak tol0ng pukul si hantu pengacau tu. ye aku akui, bloggers memang mengambil berat di antara satu sama lain. sebab tu aku j0in bel0g. huhu. sekarang aku bersemangat sket dari td. mekaceh sumer. muahx.! huhu.

ok merujuk pada tajuk entry kali nie, sorry eh bukannya aku cinta kat si 'hantu' pengacau sh0utbox aku tuh. huhu s0rry lah ye encik hantu.! tapi orang laen.

yayy.! arini aku nk cakap pasal cinta. jarang sekali aku berjiwang cintan cintun bagai nie. tapi xde lah sampai tangkap leleh pe sumer. cuma sket jew. huhu. arini aku rasa sangatt happy bila ade orang happy. senang sangatt. kalau dulu asyik gaduh jew. selalu lah gaduh nie. sampai aku p0n cam haih bila la nk berbaik-baik nie. meluat, menyampah tu jew yang aku rasa mula-mula dulu. huhu. tapi sekarang da lain. lain sangatt. suka ;p

nie xlain dan xbukan aku bercerita mengenai bbc. bukan budak bus0k c0mel ye adik-adik tapi benci bilang cinta. dulu aku pernah buat entry pasal sin0psis cite bbc nie. k0rang b0le lah klik sini kalau nak baca ye.


ok,  sweetkan di0rang. tapi sayang, diorang sweet dalam cite bbc nie jew. realiti aku xtaw lah. dengar cite, di0rang pernah kapel dulu-dulu. xtaw lah bet0l ke x. aku p0n bukan suka sangat mengikuti perkembangan g0sip-g0sip liar nie. wah gitu.

haha. ok fine, epis0d arini sangatt sweet. di0rang nie da berbaik-baik. rugi ye sape-sape yang terlepas teng0k petang td. tape, malam karang kita teng0k ulangan sama-sama w0key.! ish padehal aku da teng0k epis0d petang tadi, tapi still nak teng0k ulangan jap lagi. huu best sangatt cite nie.!


aku tetibe jadi minat baim w0ng. dulu aku xlayan sangat sinetr0n-sinetr0n nie. kalau teng0k p0n kadang-kadang. tapi sebab bbc, aku jadi fanatik sinetr0n. tambah-tambah cite yang ade baim w0ng. huhu ok aku mengaku, aku cinta sama kamu. tetttt.! 

sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina