kite kawan

10 June 2010

~~sudah b0san menganggur nie.


salam sumer.

hye. arini terasa k0song sangat. b0san d0uble triple ah. sejak balik dari kL selasa lepas, kehidupan aku tetiap hari sama jew. bangun tid0, online, layan cafew0rld, teng0k tv, tv teng0k aku, makan selalu cuk0plah sebab bangun dari tid0 jew makanan dah tersedia kt dapur tuh. kal0 dk kt kL boleh jugak jaga qaisara. layan die, main ngan die, buatkan die susu, dukung die. rindunya sumer tuuuu..

haih tetibe pulaks terfikir bila lah aku nk pegi cari kerja nie. kalau ade kerja, xde lah aku b0san seperti sekarang nie. dah la duk umah s0rang-s0rang. selalu jew kena tinggal. bangun pagi, mom n abah aku dh xde kt umah nie. diorang pegi dating balik kampung, pegi berkebun. nk ikut p0n aku bangun lambat. duk umah s0rang-s0rang sunyi jugak, s0 aku bukak lappy, online, tv p0n aku bukak. sekarang nie sinetr0n alisa kt tv3. bising-bising xde lah aku takut. huhu :p

b0san-b0san nie mulalah rindukan adik. kalau adik aku ade kt umah nie kn best. bleh gaduh-gaduh manja. hahaaha gitulah kita kan. dekat, asyik gaduh jew. bila jauh, rindu-rinduan. aku ngan adik aku memang camtu. huhu sebab-sebab itulah yang mengeratkan hubungan kekeluargaan kami.

hurm dah la. kalau da taip entry nie, xbole pulaks nk st0p. aku taip ik0t suka jew. saje, mengisi keb0hsanan kuh nie. j0m teng0k sinetr0n alisa. haih asyik gaduh jew alisa ngan evan (ensem giler weyh) nie. pasni mesti jatuh cinta punya. arghhh da bole agak dah. hahaha tunggu n lihat jew ok.

p/s: kalau b0le kuar jenjalan ok jugak nie :))

sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina