kite kawan

12 June 2010

~~happy birthday kawan.!


salam sumer.

sebelum aku taip lebih-lebih. aku nak k0rang tepuk tangan kt aku kejap. sebabnya, aku berjaya bangun awal arini. tee hee hee. *clap clap hihi bukan hape. aku bukan selalu bangun awal. kalau jam xtunjuk kul12. mata aku xbukak taw. macam tahu-tahu pulaks kan mata aku nie... ngade.!

ok. arini seperti biasa. online lagi. update sket. maseh bole update walaup0n buah aty ada di umah. huhu. baby Q la buah aty yang dimaksudkan. buah aty yang sebenar mr bambee xdapat dikesan duk di mana. lantak die lah ye.

oh ye j0m nyanyi sama-sama ngan aku. pastikan pitching korang jangan lari. kalau lari kita kejar sama-sama ok. ape yang penting.?? KERJASAMA. yes tepat sekali. teng0k wonderpets ke sumer nie.? eh eh macam baby Q lah korang nie.... hihi (ape aku merepek nie. sila abaikan ok).


ALLAH selamatkan kamu, ALLAH selamatkan kamu, ALLAH selamatkan ismed ulam raja Nurul 'Ain Jafar (tulisan kaler ijau sebab aku tawu kau suka kaler nie kan). ALLAH selamatkan kamu. 

xbanyak aku nak cite pasal ain nie. tp ade lah sket nk share. meh mengumpat ain nk x.? teeheehee *gelak cara baru oh ye. nk st0ry pasal ain kejap. ain nie budak kelas aku, serumah sewa ngan aku dan jugak sebilik ngan aku. arini hari lahir die yang ke-21. s0 entry kali nie special tuk die.

ok jom mengumpat jom.

camne ngan study.??
die s0rang yang suka study. kalau die nk study, aku mesti tergedik-gedik tanya die, kau nak study pe arini.? aku j0in sekaki bole. huhu. die p0n ape lagi j0m lah study sekali. aku xleh jugak study s0rang-sorang katanye lah. 

adakah die s0rang penakut.??
ain nie nampak jew badan besar. penakut tuu.. bukan takut ape. malam-malam kan kalau study lewat sampai 3,4pagi (study last minute memang camtu), nk pegi cuci tangan depan pintu bilik jew p0n nk kena temankan. mak aih penakut benau kamu nie ain. hihi ;p


serius ker die nie.??
mula-mula aku kenal ngan ain mestilah mase semester1 kan. mulanya aku ingatkan ain nie s0rang yang serius. tp xde lah, ain nie kalau da lama kenal mesti tahu lah die jenis yang camner. nk bergurau b0leh, tapi bertempatlah. x gitu ain.? hihi.


ade style lah die nie.
ain nie memang s0rang yang up t0 date lah. suka ngan style die. huhu kekadang aku terikut ngan style die. siyes aku xtipu. hihi

ok dah.... mengumpat lebih-lebih kang xpasal-pasal dapat penyepak free. hihi ok sebelum berakhir. aku nk ucapkan selamat hari lahir yang ke-21 ye cik Nurul 'Ain. sem0ga panjang umur dan dimurahkan rezeki (ayat wajib ucap. hihi). aku jugak d0akan sem0ga ape yang kau hajatkan tercapai. insyaALLAH. oh ye jaga diri kau baek-baek. aku nk persahabatan kita sampai bila-bila, jangan terhenti di P0liteknik Kota Bharu jew taw. huhu

sekian. bye.!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina