kite kawan

03 June 2010

~~mengubat rindu setelah sekian lama.


salam sumer.

hey selamat pukul 2.35 pagi ye sumer (time entry nie mula ditaip lah). ok aku masih  bel0m tid0 masih bernyawa bel0m mati. huhu. kenape ye. sebab aku sedang berkasih-kasih, bersayang-sayang, bermesra-mesra, bercium-ciuman dengan buah aty kuh. eh, melampau-lampau pulaks aku nie. huhu sile tampar aku laju-laju. aku sedang angau ok.! =p

actually aku ngah layan sms dari buah aty terchenta. huhu da lame xberbalas sms ngan die. name jew kapel. 2,3minggu sekali baru nk sms aku. tape xkesah. janji jumpe nie kena la hadiah die. haha padan muka awak encik buah aty. sape suh lupakan sy. hahaha ;))

oh rindunye kt awak. 6bulan kn kte xjumpe. nanti kte jumpe ye syg. yea.! gedik-gedik.!

sekian. bye.!

4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

myraVea said...

huhu..ble in love memang beginila rasenye~weee

dak eina said...

myravea: memang...

enyheartsdiamond said...

woah.. 6 bulan? rindunya!!!

eny pon jarang sms :|

dak eina said...

eny: biase lah tu dear. huhu oh eny p0n jarang sms eh?? xpe jarang sms p0n, tp tetap igt kn??


design with love by Dak Eina