kite kawan

12 June 2010

~~contest tas tanganku dan aku.


salam sumer.

aku nie da terlampau b0san. s0 kerja aku tetiap hari, depan lappy jew. lappy p0n sama tid0 ngan aku skang nie. kekadang xtid0 lappy aku nie. aku dera die. hahaha (tertid0 lah). arini jugak kan aku ade lah buat bl0gwalking sket kat bel0g-belog teman bl0ggers sumer dan terjumpa satu contest. aku rasa nak j0in. alaa j0in suka-suki jew p0n. buat ilang b0san kot. hiks. s0 jom usha syarat-marat yang xlarat aku nak taip. aku c0py n paste aje. hahahaha 


sebelum tu sape-sape nak j0in. klik SINI. ok j0m usha syarat-syarat die pulaks.

1. Korang kenalah jadi FOLLOWER aku. (d0ne)

2. Buatlah 1 ENTRY tentang contest nih. Macam biasa bila dah buat entry, kenalah letak banner di side bar yang terus di link ke blog nih. (d0ne)

3. Haa, korang kena letak SATU pic korang dengan handbag korang. Tak kira la handbag ke, clucth ke, sling bag ke. Asal bag tu korang sedang guna. (d0ne)

4. Gambar tu pulak, mestilah kamu sorang diri atau lebih spesifik gambar SINGLE. Tak boleh berdua sebab nanti aku tak tahu mana satu korang dan sekeping gambar sahaja. (d0ne)

5. Sebelum nak letak gambar tuh, pilih-pilih la gambar yang menarik hati. Yang boleh buat HATI aku GELI. Dramatic betul kan? (d0ne)

6. Dah siap semua, korang tinggalkan COMMENT beserta link. Senang aku nak terjah. (d0ne)

ok kalau da sumer d0ne, b0le la publish. hihi. eh eh teng0k lah dulu gambar aku ngan bag aku. 


agak-agak hati cik NADIASHAFIQA b0le geli x teng0k gambar aku nie. aritu pegi shopping (da lama da p0n), aku terliur nk naek tr0li. hihi kebetulan ade tr0li dalam lif. s0 aku p0n suh member aku amek gambar aku. huh baek punye panjat masuk dalam tr0li. bajet nk jd budak kecik. hihi. maklumlah masa kecik dlu mana ade merasa duduk dalam tr0li masa sh0pping. haha kalau k0rang p0n mesti buat benda yang sama kalau xde orang dalam lif kan. hah fikir-fikirkan lah dan selamat beramal. ahahaha (beramal ape pulak kau nie dak eina)

huhu sape-sape yang ade aksi yang bole buat hati tuan juri geli boleh lah j0in sebelum terlambat. tarikh tutup lambat lagi tp baek j0in sekarang.! huhu :))

Tarikh tutup: 7 JULAI 2010

sekian. bye.!

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

.nad. said...

ciuman mesra untuk iena..hikhik...

hehehe...kalau sy yang masuk dalam troli, mahu patah besi.. lawak la iena ni..

goodluck yaa...

dak eina said...

nadiashafiqa: hihi sy masuk sebab xde org. kalo ade org, malu ah nk masuk kn. hihi. bkn hape. teringin lah nk masuk..huuhu ok thnx! ;)


design with love by Dak Eina