kite kawan

11 April 2012

~~budak-budak...

Salam Buat Semua. 

Blog terabai lagi sebab banyak habiskan masa dengan lepak depan tv layan channel 393 dan lepak ngan kawan. Fuhh.. Best jugak cuti nie. Dah 3 hari duk umah, belum bukak pape buku lagi. Search pasal asemen pon belum. Bagus budak nie kan. Adik-adik, jangan duk ikut sangat perangai aku nie. Last minutes baru kalut. Huhu!

Orite, nak cite pasal ada sekumpulan budak duk tegur aku tadi. Masa tu aku on the way balik umah aku. Ada la lalu ikut lorong kecik pastu nampak 4,5orang budak kecik. Kalau tengok kat saiz tubuh badan darjah 3 ke bawah la. Haishh cara dia menegur aku pulak, bukannya "Assalamualaikum kak.." "Hai kak" "Kak comey hari nie" tapi dengan cara "Pewiiiit...!"

Eh halo nak pewitt aku ke? Ishh berani sungguh budak tuh. Kecik-kecik dah pandai pewitt pewitt orang. Besar nanti macam mane lah ek? Huhu.

Akak dah 23 tahun dah dik.

Tak payah la nak pewitt akak lagi ok?

2 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

amira faqihah said...

ahha bdk2 skrg,,mcm2 je perangai ;D 23 tu mude lagi ;D

dak eina said...

twinkle twinkle; tahu xpe. bdk2 zman skang. hebat2. HAHA. mude ke? huhu


design with love by Dak Eina