kite kawan

29 April 2012

~~budak demam nak makan KFC.

Salam Buat Semua. 

Hee sorry lame tak update blog. Biase lah tu, busy. Alasan same je kan. Aku online hujung minggu je. Hari sekolah memang tak online melainkan kena buat asemen yang melibatkan aktiviti meng-Google. Biasanya jarang lah dapat asemen macam tu. Kikiki.

Ok, aku sekarang nie demam, dah 5 hari aku demam. Semalam punya lah mengada nak makan KFC.. So haruslah ajak encik Beckham temankan. Syukurlah dia memahami aku nie yang pesen mengada.  Aku order Snack Plate, encik Beckham dah makan, dia temankan aku je. Disebabkan selera makan tidak begitu besar sekarang ni, seketul ayam dah cukup tuk aku dan seketul lagi ayam aku suruh dia habiskan.


Encik Beckham yang snap gambar neh. Takde mood nak layan. Budak demam lah katakan. Kalau tak, mesti aku dah sengih-sengih depan kamera. Huehuehue...

Demam-demam pon nak makan KFC. Biaselah tu, time sakit nie lah boleh mengada. Eh, bukan selalu ke aku mengada ngan die? Hehehe!

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina