kite kawan

20 July 2012

~~buat macam kek sendiri :P

Salam Buat Semua. 

Aku nie hampir setiap hari keluar dan esok maybe keluar lagi. Hehehe boleh duduk diam kat umah tak Dak Eina? Pastu bila dah keluar siang, malam mesti penat lenguh-lenguh badan dan secara automatiknya bila letak kepala kat bantal, terus lena. Perghhh senang giler dan rasa macam best pulak tu dapat baring. Kikiki sebab aku sangat-sangat susah nak lelap. Dah sedar konfem susah nak tido balik. So, aku bangun dan online! Haha!

Hari nie keluar mencari kereta untuk anak sedara ku yang comel, Yaya. Konfem meriah raya kali nie. Si Yaya dapat kereta idaman. Tapi aku ngan ma pilih kete style dak-dak lelaki. Baru rock! Huhu.

Lepas dah setel urusan membeli dan mengangkat benda tu, aku dan Sue pegi duduk dalam surau sampai solat Zohor. Dah siap solat Zohor, kitorang keluar mencari kawan-kawan kitorang. Janji waktu lunch. Tapi pukul 4 petang baru dapat kumpul semua. Tadi sambut birthday Sue dengan Iqbal dan Hafifi sekali. Gambar Hafifi takde lak pulak. Tak femes tak yah kenal :P :P

 Time tunggu Hafifi datang kita snap2 dulu :)

 Birthday girl yang cumeyyy :)

Kawan birthday girl pon cumeyy gak. Eh?

Hiks!

Hehehe tadi banyak jugak gambar aku posing dengan kek, macam tu kek aku punya. Padehal kek Sue. Biasa lah aku memang suka menggedik posing sana posing sini dan selamat ada hero yang tolong ambikkan gambar. Thanks Iqbal :)

Esok aku ada misi penting. Mau masuk tido dulu.

ps; Aku dah pening la update blog takde kesimpulan :P

0 orang mendoakan Dak Eina kurus =):


design with love by Dak Eina