kite kawan

15 July 2012

~~awal sangatlah ucapan dari mu :P

Salam Buat Semua.

Pertama sekali nak cakap, TERIMA KASIH LIBRESSE!! Tahun lepas dah kasik, tahun nie dapat lagi. Tahun depan? 2 tahun depan? 3 tahun depan? Haa kita tunggu dan lihat. Omputih cakap wait and see =)

Cer tanya Libress dia nak kasik lagik tak? Haha cer tanya cer tanya!

Sama macam tahun lepas, dapat kad hari jadi dari Libresse. Yeayyy gembira wei.. Dah lama tak dapat kad birthday. Hehehe.

 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Hehehe~

Oh lupa nak bagitau, dapat sticker jugak! 

You're Awesome Libresse! =)

Mari kita sama-sama nantikan kad dari orang lain pulak. Itu pon kalau ada ye :P

Off.... Hari nie keluar dating dengan ma tercinta pulak. Yeayy yang nie duk tunggu-tunggu selama duk umah. Hahaha! *anggap aku sedang gelak jahat*

ps: Terfikir nak buat something dengan sticker tu. Hehe jeng3 :)


4 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

♥ Cik Zack ♥ said...

Alaaaa nk jugak T___T hpy bday yaa :DD

dak eina said...

@♥ Cik Zack ♥

hee eina dpt pon sbb apply tester aritu..huhu ok tq..awal lg :P

Nizam Ijam said...

hepi bday gak... selamat hari raya.. eeeeeeeehhhhhhhhhhh

dak eina said...

@Nizam Ijam

awal sehari wish... btw tq bro! hee raye lmbt lagi..puasa pon belum :P


design with love by Dak Eina