kite kawan

24 July 2012

~~dah ada suami tapi...... Opss!!

Salam Buat Semua. 

Maafkan aku... 
Bukan niat nak mengumpat di bulan Ramadhan yang mulia nie tapi izinkan aku bersuara. 
 
Awak tu dah bersuami.
Pulak tu lagi tua dari aku kan?
Tapi ada ke patut gaduh dengan aku sebab seorang lelaki?
Opss!!

Kalau gaduh sebab suami awak takpe lah jugak.
Nie gaduh sebab lelaki lain.
Lelaki tu Beckham.
Aiyokk ensem sangatkah Beckham tu sampai ada yang gaduh pasal dia?
Opss!!

Aku pon tak paham.
Facebook kadang-kadang boleh mendatangkan kebaikan.
Dan boleh jugak mendatangkan keburukan.
Itu pon kalau kita sendiri salah mempergunakannya.
Opss!!

Aku tahu aku masih belum ada ikatan yang sah dengan si dia.
Tapi, awak pulak?
Bukankah sudah bersuami?
Sudah mempunyai keluarga sendiri?
Opss!!

Disebabkan aku menegur dengan ayat,
"Sudah la kak, umur dah tua, behave lah.. Lagipon esok puasa..."
Awak melenting tak tentu pasal.
Ishh salahkah teguran aku tu?
Opss!!

Awak dah bersuami pastu labelkan Beckham 'playboy'.
Aikk? Tak pelik ke?
Kalau suami awak tahu awak ada perasaan kat lelaki lain..
Apa pulak perasaannya nanti?
Opss!!

Fikirlah..

 Sekali lagi....


ps; Beckham tu ehem-ehem lah. Hikhik :P

8 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

EaSt said...

sy rasa awk dh kurus, xperlu nk kurus2 lg..cuma sy nk doakan awk sentiasa sihat sejahtera. kalo kurus tp penyakit pun buat ape kan..hehe..peace!

dak eina said...

@EaSt

hikhik sy gemok la. tq east! xde kaitan ngan entry la :P

♥ Cik Zack ♥ said...

hehehe ape ni ape ni ? blurrrr :P

dak eina said...

@♥ Cik Zack ♥

blurr ek cik zack? hahaha

EaSt said...

xpe skali skale off topic, baru berkelapangan utk jenguk blog mekna nih..hehe..

dak eina said...

@EaSt

hikhik awk busy wt gapo xtau :P thanks kawan :)

EaSt said...

@dak eina oh lupa nak ckp, hepi belated bday..hehe..lmbt wish ;P

besar doh dio, nikoh ajok, jgn lupo

dak eina said...

@EaSt

haha awak last skali wish..mekasih2..hik3 rye nie meh jln dumoh :)

nikoh lmbt ggggg :))


design with love by Dak Eina