kite kawan

18 June 2010

~~sebab kau, aku jadi takde mo0d.

salam sumer.

sejak sh0utbox aku dikacau makhluk halus, aku betul-betul xde mo0d. nak online p0n rasa cam xsedap aty. haih kuat aura kau sampai aku jadi camni. kau memang suka kacau aku. kalau boleh kau nak aku jadi gila baru kau puas aty kan. huh tahniah sebab kau dah berjaya buat aku giler. cukuplah kau buat aku cam nie. aku da betul-betul derita taw x. aku taw kau yang buat. cukuplah kau taw segala-gala pasal aku. sape buah aty aku sebab aku pernah cite segala-gala kat kau. 


kali nie, aku mintak sangat-sangatt, jauhkan diri kau dari aku. aku xkacau hidup kau. kau jangan susah-susah kacau hidup aku. aku taw jaga diri aku. aku taw kau selalu amek berat pasal aku. kau caring sangatt. tapi maaf. aku da xb0le terima kau. kenangan kita da lepas. kalau ada j0doh antara kita, aku terima seadanya. tapi kalau kau nak aku terima kau buat masa sekarang, mintak maaf. aku xnak kecewa lagi. aku rasa bahagia dengan cara begini.   

"Seandainya telah Engkau takdirkan, dia bukan milikku, bawalah ia jauh dari pandanganku, luputkan dia dari ingatanku, dan peliharalah dia dari kekecewaan. Serta Ya ALLAH Ya Tuhanku Yang Maha Mengerti, berikanlah aku kekuatan, melontar bayangannya jauh ke dada langit, hilang bersama senja nan merah, agar aku bisa bahagia walaup0n tanpa bersama dengannya. amin." 

sekian. bye.!

10 orang mendoakan Dak Eina kurus =):

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.heh, ape nanges3 nehhh
.eiiiiiii sape kaco
.nt sis babap nt!

dak eina (◕‿◕) said...

sis, eina xkuat. ade jew yang kac0. xpenah abes. :(

AiN Z said...

siapa yang kacau tu... hhuhu

dak eina (◕‿◕) said...

ain Z: ntah la ain...hantu k0t. hihi

ardinihumaira said...

isk3.. babap si pengacau tu.. gedebussshhhh

fyka said...

bambee palsu ni kan..iena,klu dia dtg lg,gtaw fyka..geram btol org camni..

dak eina (◕‿◕) said...

ardinihumaira: babap kuat2 sket..die selalu buat eina sedih :(

dak eina (◕‿◕) said...

fyka: taw xpe dear. memang geram kan. a'ah bambee palsu. bambee sebenar xbuat gni.. :(

miss lolly a.k.a luvfareda said...

owh sabau2.

l0lly bawu kena kacau kat smix kelmarin. wat donno je

dak eina (◕‿◕) said...

miss lolly: bru kena ke cik lolly.? dak eina da lama kena serang cmnie. org tu xpuas2 kacau id0p dak eina lah. tensi0n bet0l.!


design with love by Dak Eina